وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لایپزیک 1 (4) - (5) 1 بایرن مونیخ؛ صعود دشوار بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ با پیروزی مقابل لایپزیک در ضربات پنالتی، به دور بعد رقابت های جام حذفی آلمان صعود کرد. 

 

در این دیدار دو تیم در وقت های قانونی به تساوی 1-1 رسیدند و بعد از اینکه در وقت های اضافه گلی زده نشد، کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی بایرنی ها همه ضربات شان را تبدیل به گل کردند و با از دست رفتن ضربه پنالتی تیمو ورنر، ستاره ملی پوش لایپزیک، بایرن 5-4 به برتری رسید و به دور بعد صعود کرد. 

بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8، کینگزلی کومان می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما حضور به موقع مدافع لایپزیک، دروازه این تیم را نجات داد.

برتری بایرن ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 24 چیزی نمانده بود که لایپزیک پیش بیفتد اما ضربه امیل فورسبرگ که بعد از پشت سر گذاشتن سه مدافع حریف زده شد، با دخالت به موقع بواتنگ، تبدیل به گل نشد. 

4 دقیقه بعد لایپزیک بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد اما آگوستین در موقعیت تک به تک نتوانست اسون اولریش را مغلوب کند. در دقایق پایان نیمه اول هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند اماعلی رغم موقعیت هایی که داشتند، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما در دقیقه 53، اخراج نبی کیتا، شرایط را به سود بایرن تغییر داد. هافبک تکنیکی لایپزیک که یک کارت زرد داشت، پشت محوطه جریمه لواندوفسکی را با خطا متوقف کرد و با دریافت کارت زرد دوم، اخراج شد.

بایرنی ها ازاین برتری نفری استفاده کردند و فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند اما این لایپزیک بود که در دقیقه 68 به گل رسید. خطای بواتنگ روی پولسن، یک ضربه پنالتی نصیب تیم میزبان کرد. فورسبرگ پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

اما این برتری تنها 5 دقیقه پایدار بود و بایرنی ها خیلی زود کار را به تساوی کشیدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه لایپزیک بود که تیاگو آلکانتارا با ضربه سر توانست کار را به تساوی بکشد.

تیاگو می توانست در دقیقه 80 گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما واکنش خوب دروازه بان لایپزیک، دروازه این تیم را بسته نگه داشت. تلاش بایرنی ها برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت و بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

در وقت های تلف شده و این بایرن بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما همه موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت تا تکلیف تیم پیروز در ضربات پنالتی مشخص شود. 

در ضربات پنالتی بایرنی ها بهتر کار کردند و توانستند با برتری 5-4 به پیروزی برسند و راهی مرحله بعد جام حذفی آلمان شوند.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
saman پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 01:15

سلام... تبریک....اولرایش خوب بود...... در کل بازی بایرن چنگی به دل نزد اون چنان.....
در ضمن از مدیر محترم سایت تقاضا دارم سبک نظر دادن رو عوض کنن ی جوری هستش بعضی موقع قبول نمیکنه کد امنیتی هم درسته..!؟؟؟

محمد پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 01:15 http://goal.com

تبریکککک. بدشانس بود بایرن
البته دروازه بان حریف تا قبل پنالتی ها در حد یاشین داشت کار میکرد!
و یه صحبت با حامیان نایگلزمن! دیدید مربی محبوبتون تیمش اوت شد اونم به دست یه مربی ایرانی ؟! واقعا دوست دارید این مربی تیم سرشناسی مثل بایرن بشه؟!!!!!!

alireza پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 01:32

از موقعیت ها استفاده نکردیم.
پنالتی ها هم عالی زدیم و دروازه بان اونام انصافا خوب میرفت سمت توپ ها. برعکس الرایش 1 ثاتیه قبل ضربه میپرید و همرو خلاف رفت :دی
نویر بود 3 تاش رو میگرفت حداقل! همه وسط و کم جون

FC BAY پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 02:42

بایرن خیلی خوب بازی کرد تو تمام خطوط هماهنگی رو میشد دید هر چند بایرن دو بازیه میخوره به دفاع اتوبوسی.
نمیخوام جو گیر بشم و احساسی نظر بدم ولی اگر این تیم تا رسیدن نویر و ریبری بتونه خودش رو تو همین فرم حفظ کنه و مصدومی نده تو سال 2018 قطعا عالی میشه

محمدرضا روبری پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 02:46 http://bayern. blogsky

شل و پلشون کردیم خخخخخخخ شوخی کردم باو بیچاره مون کردن عوضی ها

حامد پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 07:38

دوستان من اشتباه میکنم یا درست دیدم که سایت اعلام کرده بود شبکه ورزش پخش میکنه بازی رو؟
پس چرا پخش نکرد؟!!

Archnemati پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 11:36

حامد جان این یه چیز کاملا قابل طبیعی هستش از صدا و سیمای دزد و حرومزاده هایی که ادارش میکنن و‌عرضه ندارن یکبار هم که شده دزدی نکنن و با پول حلال حق پخش رو بخرن و به ما هوادارای بد بخت نشون بدن.

حامد پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 11:38

جدی؟ یعنی یکی حرکت زده این وسط؟

Sajjad پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 12:14

این نامردا بازی چلسی با اورتون رو پخش کردم ولی این بایرن چی.اونم با لایپزیک که رده سومه.مهم تر بازی چلسیه.من نمیفهمم یه بچه میفهمه که این بازی رو باید پخش کنن. دیگه شورشو درآوردن .دیشب آقا داش شب های فوتبالی نشون میداد.حالا خوبه اینروز دیگش تکرارش نشون میدم.خب بنده های خدا میمردین بایرن رو پخش کنین. من متاسفم واسه صدا و سیما .دلیل این کارارو نمیفهمم.آخه چقد دشمنی .اناران بازیارو پخش میکنن الا بایرن.چه گناه کرده .یادمه یبار دورتموند با لایپزیک داش تو لیگ با اینکه اون روز بازی های مهمی هم داشت ولی از ورزش پخش کردن حالا بایرن که با لایپزیک داره اونم جااام حذفیییی که خیلی مهمه پخش نکردن. من والا اصلا راضی نیستم .دیگه سرکارشون با خدا . یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد