وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: اشتارکه در بایرن مونیخ حکم پدر مرا دارد؛ هنوز هم دوستان زیادی در لایپزیک دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یاشوا کیمیش در آستانه دیدار بایرن مونیخ برابر تیم پیشین خود یعنی لایپزیک، یادداشتی اختصاصی برای سایت گل نوشته است. 

 

دو تیم امشب در چارچوب جام حذفی آلمان رو به روی یکدیگر قرار می گیرند و کیمیش با چنین زمینه ای به استقبال آن بازی رفته است:

“از سال 2013 تا 2015 در لایپزیک بازی کردم و مربی من الکساندر زورنیگر بود. او به جزییات توجه زیادی داشت. او بررسی های فنی بسیاری انجام می داد و ما در لایپزیک روی بازی کردن علیه توپ تمرکز می کردیم. در ابتدای حضورم در لایپزیک، 18 ساله بودم. من جوان ترین بازیکن ترکیب به شمار می رفتم و از همین رو کار برایم آسان نبود چرا که مصدومیتی نیز سراغم آمد. همان گونه که گفتم، جوان ترین عضو تیم بودم و باید روی بدن خود کار می کردم و با تلاش بسیار خودم را ارتقا می دادم.
 

“بازی کردن در سطح سوم و دوم (فوتبال آلمان) آسان نبود چرا که فوتبال در آن لیگ ها چندان فنی نیست. شرایط هنگامی که بایرن مونیخ پیوستم بهتر شد چون در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان و سایر جام ها، بازی ها بیشتر از بار فنی برخوردارند. لایپزیک بازیکنی به نام یوسف پولسن داشت که من دو سال را در کنار او زندگی کردم... اما همچنین با دیگو دمه خو گرفتم. او دوست نزدیکی به من است ولی داخل زمین اوضاع فرق می کند. البته که ما دوست هستیم ولی هر دوی ما و یا به عبارتی همه ما به دنبال کسب پیروزی هستیم.
 

“فکر می کنم کسی هستم که راحت می شود با او ارتباط برقرار کرد زیرا در اتوبوس تیم کنار کینزلی (کومان) هستم و در رختکن کنار آرتورو (ویدال). رابطه خوبی با متس (هوملس) یا اسون اولرایش و همچنین تام اشتارکه دارم؛ او تا حدی حکم پدر من در تیم را دارد. جو خوبی بر تیم ما حاکم است و فکر می کنم در بازی های آینده و همچنین در تمام فصل خیلی مهم خواهد بود که ما در کنار یکدیگر تلاش کنیم چرا که ما تیمی هستیم که از رابطه نزدیکی با یکدیگر برخورداریم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد