وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: پیشرفت در کنار بازیکنان بزرگ، دلیل اصلی پیوستنم به بایرن مونیخ بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع جوان در تابستان از هوفنهایم به بایرن مونیخ پیوست.  

نیکلاس زوله، مدافع جوان بایرن مونیخ از پیوستن به بایرن مونیخ خوشحال بوده و هدفش از این کار را پیشرفت بیشتر می داند.

در مصاحبه با Kicker، مدافع آلمانی که در تابستان از هوفنهایم به جمع باواریایی ها اضافه شد، خصوص این مسئله بیان کرد:

“سطح تمرینات بایرن مونیخ در حد دیوانگی محض است. شما باید مقابل آرین روبن و فرانک ریبری، دو نفر از بهترین های جهان هر روز مقابله کنید. بنابراین باید در طول تمرین کاملا آماده باشید. من واقعا در این فصل پیشرفت کرده ام و این یکی از دلایل پیوستنم به بایرن مونیخ بود.
 

وی تصریح کرد:

“در یک برهه زمانی، فشار برای یک بازیکن خوب بوده و این مورد برای من مانند یک عامل تحریک کننده است. من می خواستم به بایرن مونیخ بپیوندم و این مسئله را به همه ثابت کنم که کاری درستی کرده ام. خوشحالم که هر روز از مدافعانی مانند هوملس، بواتنگ و خاوی مارتینز تجربه کسب می کنم.
 

زوله در مورد تغییر پستش بیان کرد:

“من زمانی که به هوفنهایم رفتم، 17 ساله بودم و مربی در آنجا از من به عنوان یک مهاجم استفاده کرد. سپس مربی تیم نوجوانان به من گفت که به همان اندازه که تو در حمله سریع، تکنیکی و قدرتمند هستی، می توانی در پست مدافع مرکزی نیز بازی کنی. پس از آن من در پست دفاع بازی کرده و کارم را به خوبی انجام داده ام.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد