وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسکای: هامس رودریگز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بایرن مونیخ مقابل لایپزیک نیست

هامس به لیست مصدومان بایرن مونیخ اضافه خواهد شد؟ 

 

بد شانسی های باواریایی ها ادامه دارند. تیم بایرن مونیخ فردا (چهارشنبه) باید در دیداری حساس از سری مسابقات جام حذفی آلمان به مصاف تیم لایپزیک برود. با بازگشت یوپ هاینکس به تیم بار دیگر توماس مولر به مهره ای مهم برای تیمش تبدیل شده بود که در بازی مقابل هامبورگ در هفته نهم بوندس لیگا مصدوم شد و بنا بر اعلام باشگاه بایرن مونیخ، این بازیکن به مدت سه هفته در دسترس نخواهد بود.

با مصدومیت توماس مولر به نظر می رسید هامس رودریگز به ترکیب تیم بایرن مونیخ برای بازی های آینده اضافه شود ولی دقایقی قبل (سه شنبه) اسکای در خبری ادعا کرد که هامس رودریگز هم به دلیل مصدومیت همراه تیم بایرن مونیخ به لایپزیک سفر نکرده است! هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است ولی توربن هوفمن خبرنگار اسکای می گوید این بازیکن به دلیل کمر دردی که برایش پیش آمده است، نمی تواند بایرن مونیخ را در بازی مقابل لایپزیک همراهی کند!

در صورت حقیقت داشتن این موضوع نامی دیگر به لیست مصدومان بایرن مونیخ اضافه خواهد شد. پیش از این برنات، ریبری، نویر و مولر نیز از بایرن مونیخ مصدوم شده بودند!

شایان ذکر است در کنفرانس خبری که امروز (سه شنبه) یوپ هاینکس در آن حضور داشت، این مربی درباره مصدومیت هامس رودریگز هیچ صحبتی نکرده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد