وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خامس رودیگز و علاقه به حضور در لیگ ام ال اس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خروج آنچلوتی از بایرن به نظر می رسد شرایط را برای ملی پوش کلمبیایی بایرن تغییر داده است و او تمایل دارد از مونیخ خارج شود. 

 

اخراج آنچلوتی از بایرن مونیخ شرایط را برای خامس رودیگز کلمبیایی تغییر داده است و شایعات و گزارشی هایی از عدم تمایل ملی پوش کلمبیایی به ماندن در مونیخ خبر می دهد و در این میان در آخرین نقل ، fussballtransfers مدعی است، خامس به دنبال حضور در لیگ آمریکاست و از تیم های اورلاندو و نیویورک سیتی به عنوان باشگاهیی که خواهان به خدمت گیری بازیکن 28 ساله بایرن می باشند یاد شده است.

خامس در سال جاری با قراردای قرضی مادرید را به مقصد مونیخ ترک کرد.

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
محمدرضا روبری یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 00:59 http://bayern. blogsky

آقا برو داری اذیت میکنی حیف نیست این(خامس) فصل بعد شماره 10باشگاه به این بزرگی رو که شاه روبن میپوشیده،بپوشه اینو نفروشیم کار خرید وینگر گره میخوره یا کاراسکو یا گریژمان برای راست .و یا درکسلر و دیبروینه برای چپ از این 4نفر 2نفرشون باید بیان فصل بعد روبری و خامس با هم برن. دیبروینه7درکسلر10گنابری11کومن29.

FC BAY یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 08:54

داداش یه کم بد میرنی خامس بازیکنه خوبیه و اگر یوپ بتونه ازش درست استفاده کنه و خودش شرایط روحیش بهتر بشه میتونه به تیم کمک کنه

محمد یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 11:49

هم خامس ، هم روبن باید واسه فصل بعد بمونن. هنوز موندم این مدیر عجیب غریب بایرن رو چه حسابی داگلاس کاستا رو فروخت؟!!! واقعا تفکراتش طنزه. کاستا واقعا واسه چپ بایرن یه نعمت بود. چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درسته یکم از امادگی دور شده بود اما انجلوتی بالا سرش بود که کلا تیم رو به فنا داد نه فقط کاستا رو!

Archnemati یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 13:21

گریزمان واسه راست؟؟؟؟ شماره هم که انتخاب کردی واسه همشون
دور بعدی انتخابات رئیس باشگاه بایرن مونیخ تو رو نامزد میکنیم بلکه بری‌ یه کاری کنی ، اینا واقعا کاری از دستشون بر نمیاد.

bobak یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 14:03

البته خامش بازیکن خوبیست، اما خلایق هرچه لایق ، بایرن کجا باشگاههای آمریکا کجا.......
ضمنا مشکل بایرن تفکرات غلط رومنینگه است، وگرنه ، نباید کروس و کاستا رو ازدست میداد

محمدرضا روبری یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 15:06 http://bayern. blogsky

دوستان خامس وینگر نیست دیگه چرا بهتون بر میخوره ؟آقا فصل بعد که روبن و ریبری رفتن کیو بخریم ؟ها؟ البته ببخشید جای دیبروینه باید گریژمان رو بیاریم شرمنده اشتباه کردم گفتم دیبروینه.اماحالاچرامخالفید گریژمان چپ پائه
برا وینگرراست خوبه اصلا دیده شده در مقاطعی از فصل وینگر راست بازی کنه.

محمدرضا روبری یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 15:12 http://bayern. blogsky

اینو نفروشن میرن برانت رو میخرن اونقت بهترین وینگر ها از دستمون میرن و یا نصیب انگلیسی ها میشن یا رئال.

مهدی یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 18:13

با نظر bobak کاملا موافقم. من هنوز موندم اینا چرا کاستا رو فروختن درسته یه کم افت داشت ولی میتونست زیر نظر هاینکس احیا شه. کروس دیگه اصلا هیچی ندارم بگم. به نظرم بزرگترین اشتباه بایرن بود.

مسعودآلمانی-رئالی یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 19:23

دادش خامس بیو تیم خودمون ما که نگفتیم توبری بایرن خودت رفتی حالم برگردبه تیم خودت رئال تا دوباره باهم بایرن4تایی کنیم.هر چندهاینکس باهوش ترازاین حرفاست که تورروازدست بده

محمد یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 21:54

این رومنیگه همون کسی که با عرض معذرت از خرید رناتو سانچز شدیدا خرکیف شده بود اما حالا دیدید فرستادنش یه تیم دیگه!!! کلا تیم دست این باشه نابود میشه. بازیکن بزرگ بودن دلیل بر این نمیشه که شما مدیر بزرگی بشی اقای رومنیگه! این تیم رو هوینس بایرن کرد نه شما!

مهدی دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 15:12

مسعود جان عزیز شما برو اول دعا کن رئال ختافه رو برد و بعد از اون به عنوان یه طرفدار با شعور بایرنی به نظر شما احترام می گذارم. امیدوارم شما رئالی ها نیز اینگونه باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد