وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: آنچلوتی نباید سیبل انتقادات قرار بگیرد؛ با هاینکس به یک باره همه چیز درست نمی شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک-مهاجم ملی پوش باواریایی ها، خواستار وقع بینی در قبال وضعیت فعلی تیم خود شده است. 

 

به عقیده توماس مولر، آنچلوتی تنها مقصر شروع نه چندان خوب بایرن مونیخ در فصل جاری نیست و بازیکنان تیم نیز به همان اندازه مقصر هستند.

به گزارش FFT، آنچلوتی به تازگی در پی یک سری نتایج دور از انتظار از بایرن مونیخ کنار گذاشته شده است. سپس زمزمه هایی شنیده شد که خبر از کودتای چند بازیکن بایرن مونیخ جهت برکناری آنچلوتی خبر می داد. حالا که بایرن مونیخ پس از گذشته هفت هفته از فصل 18-2017 بوندس لیگا، 5 امتیاز بوروسیا دورتموند پیشتاز کمتر دارد، مولر در مصاحبه ای چنین می گوید:

“بخش بزرگی از این (مشکلات اخیر) ناشی از تیمی است که در زمین به میدان می رود و نمایش ها در حد انتظار مردم نبوده است. باید در این مورد واقع بین باشیم و کارلو آنچلوتی را سیبل انتقادات خود قرار ندهیم.
 

او همچنین با اشاره به این که بازگشت یوپ هاینکس به روی نیمکت بایرن مونیخ بدین معنی نیست که بازی این تیم از این رو به آن رو خواهد شد، طرفداران تیمش را به شکیبایی دعوت کرد. 

“ما باید در تعیین اهدافی که بعدا بتوانیم آن ها را دوباره محقق کنیم، بسیار مراقب باشیم. ما به شکل ناگهانی فوتبالی کهکشانی بازی نخواهیم کرد. به هر حال بازی هایی هم خواهند بود که مردم با دیدن عملکرد ما، بسیار انتقاد خواهند داشت.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد