وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: فیفا باید با جدیت بیشتر فیرپلی مالی را اجرا کند و جرایم سنگین تری در نظر بگیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینتس رومنیگه از یوفا می خواهد با جدیت بیشتری دنبال اجرای برنامه فیر پلی مالی باشد.  
هزینه های زیاد پاری سن ژرمن و منچستر سیتی در تابستان گذشته صدای بیشتر مدیران فوتبال اروپا را درآورده است. رومنیگه که تا چند ماه قبل رئیس اتحادیه باشگاه های اروپا بود در روز دوشنبه در کنفرانس آینده بوندس لیگا که در کلن برگزار شد شرکت کرد.

“اگر باشگاه من چنین مالک پول داری داشته باشد پول چیزی نسبی خواهد بود. شما با جریمه نمی توانید آن ها را اذیت کنید. شما با استفاده از ابطال مجوز و کسر کردن امتیاز می توانید با آن ها مقابله کنید.
 

رومنیگه می گوید آلکساندر سفرین رئیس جدید یوفا عزم و جدیت بیشتری برای اجرای فیرپلی مالی دارد.

“من متقاعد شده ام که او برای به روز کردن فیرپلی مالی اقدام خواهد کرد و در پایان مطمئنم که آن را به درستی اجرا و مدیریت می کند.
 

بوندس لیگا از اجرا نشدن فیرپلی مالی بیشترین ضربه را خواهد خورد و در صورتی که بازار نقل و انتقالات اینگونه دیوانه وار پیش رود آن ها هم مجبور می شوند دنبال سرمایه گذاران بروند.

“اگر فیرپلی مالی یوفا اجرا شود بوندس لیگا رقابتی باقی می ماند. اما اگر به صورت جدی به دنبال اجرای آن نباشند آن وقت ما باید یک بحث جدی با باشگاه های آلمانی داشته باشیم و درباره قانون 50+1 تصمیم گیری کنیم.
 

قانون 50+1 که در بوندس لیگا اجرا می شود به باشگاه های آلمانی اجازه نمی دهد بیش از 49 درصد از سهام باشگاه را اختیار یک فرد قرار دهند. این قانون تنها چند استثنا دارد و چند باشگاه بوندس لیگا  از این مستثناها استفاده کرده اند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد