وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تماس هاینکس با ویدال برای بازگشت به تمرینات بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس فردا (دوشنبه) کار خود را در تیم بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد.  

یوپ هاینکس با آرتورو ویدال تماس گرفته است.

به گزارش بیلد، آرتورو ویدال برای بازی با تیم های اکوادور و برزیل، از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به تیم ملی شیلی دعوت شده بود. این بازیکن به دلیل کارت زردی که در دیدار مقابل اکوادور دریافت کرد، بازی حساس تیمش برابر برزیل را از دست داد.

با این اوصاف به نظر می رسد حضور ویدال در اردوی تیم ملی شیلی بیهوده است. یوپ هاینکس، سرمربی تیم بایرن مونیخ طی تماسی تلفنی به این بازیکن پیشنهاد کرده است که هر چه زودتر به مونیخ بازگردد تا در تمرینات پیش از بازی بایرن مونیخ در مقابل فرایبورگ شرکت کند.

شایان ذکر است آرتورو ویدال قبلا اعلام کرده بود که اگر تیم ملی کشورش به جام جهانی صعود نکند، از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد ولی اگر تیمش موفق شود به این تورنمنت صعود کند، خداحافظی اش را به بعد از جام جهانی 2018 موکول خواهد کرد. با این اوصاف در صورتی که تیم شیلی در بازی مقابل برزیل نتیجه لازم را کسب نکند، بازی گذشته تیم ملی شیلی مقابل اکوادور به آخرین بازی رسمی ویدال در عرصه ملی تبدیل خواهد شد!

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد