وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیتر هرمان: هاینکس دوست من است و من می خواهم به او کمک کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دستیار سابق یوپ هاینکس قصد دارد به بایرن مونیخ باز گردد. 

 

بایرن مونیخ در نظر دارد تا جانشین کارلو آنچلوتی را در طی روز های آینده به طور رسمی معرفی کند. به نظرمی رسد این باشگاه قصد دارد تا یوپ هاینکس را دوباره به بایرن مونیخ بازگرداند. حتی خود این سرمربی 72 ساله نیز تایید کرده است که با باشگاه بایرن مونیخ در حال مذاکره است اما هنوز تصمیم نگرفته است که به این تیم بازگردد یا خیر. به نظر می رسد یوپ هاینکس خواهان حضور دوباره هرمان، دستیار سابقش در بایرن مونیخ شده است.

به گزارش بیلد، پیتر هرمان هنوز با باشگاه فورچونا دوسلدورف قرارداد دارد اما قصد دارد تا دوباره به کمک دوست قدیمی اش برود. هرمان به باشگاه فورچونا دوسلدورف اعلام کرده است که می خواهد از این تیم جدا شود. او در مصاحبه ای جدید در این باره صحبت کرده است:

“به نظرم به زودی باشگاه با درخواست خروجم موافقت می کند. این درست است که یوپ با من تماس گرفته است و خواهان حضور دوباره من در کنارش شده است. او دوست من است و من می خواهم به او کمک کنم. من به او مدیون هستم. درخواست جدایی ام را به باشگاه اعلام کرده ام و با رئیس باشگاه نیز صحبت کرده ام.

شایان ذکر است این رسانه اعلام کرده است  که هاینکس و هرمان روز دوشنبه در بایرن مونیخ کارشان را شروع خواهند کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد