وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: مسئولان رده بالای بایرن مونیخ با من درباره کلوپ صحبت کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هوملس تایید کرده که با سران بایرن مونیخ درباره یورگن کلوپ با او صحبت کرده است.  

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به عنوان یکی از گزینه های بایرن مونیخ برای جانشینی کارلو آنچلوتی مطرح شده و متس هوملس با صحبت هایی علاقه مسئولان بایرن مونیخ به جذب سرمربی سابق ماینتس و دورتموند را تایید می کند.

متس هوملس که همراه تیم ملی آلمان به ایرلند شمالی سفر کرده در مصاحبه با اسکای درباره کلوپ گفت:

“من فعالیت های کلوپ را به صورت کامل دنبال می کنم چون ما هفت سال با هم در دورتموند حضور داشتیم. من از به خاطر شروع خوب او در این فصل خوشحال بودم ام اکنون به نظر می رسد که او و باشگاه شرایط سختی دارند.
 

“مدیران ارشد بایرن مونیخ از من چیزهایی درباره کلوپ پرسیدند و من نظرم را به آن ها گفتم. من نمی دانم که آیا کلوپ شانسی را برای نشستن روی نیمکت دارد و یا اینکه دو مربی دیگر شانس دارند. ما هم مثل بقیه کنجکاو هستیم و روزنامه ها را می خوانیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 00:41

ترو خدا یعنی میشه
حاضرم امسالو جام نیاریم ولی فصل بعد تو بایرن باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد