وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

صالح حمیدزیچ: بازیکنان اکنون هیچ بهانه ای برای بد بازی کردن ندارند؛ درباره سرمربی جدید در حال بحث هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ روز پنج شنبه روز شلوغی را سپری کرد. 

 

تنها ساعاتی پس از شکست مقابل پاری سن ژرمن، مسئولان رده بالای باشگاه بایرن مونیخ تصمیم به برکناری کارلو آنچلوتی گرفتند. سرمربی 58 ساله ایتالیایی نه به خاطر نتایج ضعیف بلکه به خاطر اختلافات بوجود آمده با بازیکنان از کار کنار گذاشته شد.

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در کنفرانس خبری قبل بازی با هرتابرلین شرکت کرد و درباره اتفاقات جاری باشگاه گفت:

“موضوع درباره سرمربی جدید یک بحث داخلی باشگاه است و در حال حاضر روی آن کار می کنیم. زمانی که ما تصمیم گیری کنیم آن ها را خواهیم شناخت.
 

“ما رابطه بسیار خوبی با کارلو آنچلوتی داشتیم و برای اتفاق پیش آمده متاسفیم. فکر نمی کنم که آنچلوتی تعدادی از بازیکنان را هدفمندانه روی نیمکت قرار داده باشد. او فکر می کرد که بهترین ترکیب برای این بازی است.
 

 صالی حمیدزیچ درباره کادر فنی موقت هم گفت:

“هولگر بوریش و تونی تاپالوویچ در کنار ویلی سانیول روی نیمکت خواهند نشست و همچنین توماس ویلمی. بایرن مونیخ روز پنج شنبه روز شلوغی را سپری کرد.
 

مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره اتفاقات پیش آمده و سرمربی بعدی هم گفت:

“بازی مقابل پاری سن ژرمن شبیه باری از کاه و پوشال بود که کمر شتر آنچلوتی را شکست. اخراج مربی در میانه فصل برای بایرن مونیخ اتفاقی عادی محسوب نمی شود. من اکنون منتظر یک واکنش از سوی تیم در روز یکشنبه هستم و آن ها دیگر هیچ بهانه ای ندارند. اکنون دیگر آنچلوتی بازیکنان را اداره نمی کند و باید فوتبال جذابی ارائه دهیم.
 
 ما نیاز به یک مربی داریم که توانایی مدیریت کردن تمامی اتفاقی که برای ما پیش می آید را داشته باشد و راه حل برای آن ها پیدا کند. نگران بایرن مونیخ نباشید، ما قوی تر از همیشه از این بحران خارج می شویم.
 
 اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه با موافقت ما تصمیم نهایی را اتخاذ می کنند. تیم جو خوبی نداشت و سرمربی نمی توانست تیم را به گونه ای اداره کند که فوتبال خوبی انجام دهند. هنوز در شروع فصل قرار داریم و می خواهیم به اهداف تعیین شده برسیم. ما هنوز می خواهیم قهرمان بوندس لیگا شویم و در رقابت های بین المللی عملکرد خوبی داشته باشیم. ما یک باشگاه آماتور نیستیم بلکه تمام حرفه ای هستیم بنابراین تلاش خواهیم کرد که تا در موقعیت کنونی بهترین سرمربی را پیدا کنیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا - دورتموندی شنبه 8 مهر 1396 ساعت 01:37


واقعا توخل مهمترین گزینست ؟
بهتره در بایرن رو تخته بگیرن
البته هرچی باشه از کارلتو بهتره
از پپ هم بهتر نباشه بد تر نیست .
البته بهترین گزینه هم همین بود .
به هر حال من انتظار داشتم کارلتو تا ته فصل بمونه بعد ناگلزمن رو بیارن . که بهتر شد . 5 6 فصل بعد که بوش رفت ناگلزمن رو میاریم

حالا با اومدن توخل و چون فصل اولشه احتمالا هیچ جامی نمیارین . بای بای .
فصل بعد یه رقابت واقعی بین دورتموند و بایرن هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد