وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای بزرگ ESPN؛ آنچلوتی در پایان فصل به لیگ برتر انگلستان بازخواهد گشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی باواریایی ها این روز ها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. 

 

کارلو آنچلوتی روز های خوبی را در مونیخ سپری نمی کند.

به نقل از ای اس پی ان، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ این روز ها در مونیخ به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. بعضی از بازیکنان قدیمی بایرن مونیخ مانند ماتئوس و برایتنر به انتقاد از سرمربی بایرن مونیخ پرداخته اند. حتی صدای آنچلوتی هم در آمد و این مربی به این انتقادات واکنش نشان داد. از سوی دیگر در بازی تیم بایرن مونیخ مقابل اندرلخت، بعضی از هواداران بایرن مونیخ برای تیمشان سوت های اعتراضی می زدند و بازیکنان تیم را به اصطلاح فوتبالی ها "هو" می کردند. اتفاقی که در آلمان خیلی کم رخ می دهد.

 به نظر می رسد هواداران بایرن مونیخ نیز از مدیران باشگاه می خواهند تا مربی ایتالیایی را بر کنار کنند. رسانه ESPN، ادعا می کند که در قرارداد کارلو آنچلوتی با بایرن مونیخ که تا سال 2019 اعتبار دارد، بندخروجی وجود دارد که این مربی می تواند قبل از پایان قراردادش بایرن را ترک کند. این بند خروج در تابستان 2018 فعال خواهد شد. در این بند آمده است که هرگاه خود باشگاه بایرن مونیخ بخواهد، می تواند با پرداخت مبلغی که در قرارداد ذکر شده، مربی ایتالیایی را برکنار کند. این رسانه ادعا می کند که کارلو آنچلوتی در فصل آینده به لیگ جزیره خواهد رفت و به یکی از تیم های این لیگ خواهد پیوست. لوتار ماتئوس که دیشب به عنوان کارشناس در ویژه برنامه ای تلویزیونی برای لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ حضور داشت در جواب سوال اینکه آیا این فصل، آخرین فصل حضور آنچلوتی روی نیمکت بایرن مونیخ است یا خیر، این گونه جواب داد:

“بله!


شایان ذکر است میشائیل بالاک نیز در این برنامه حاضر بود. او درباره جانشین آنچلوتی گفت:

“امیدوارم آنچلوتی فعلا بر کنار نشود ولی در این صورت به نظر من ناگلزمن یک گزینه خوب برای بایرن مونیخ خواهد بود. اما این قرارداد باید برای بلند مدت بسته شود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ati پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 03:09

اودافظ انجللللل

ati پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 03:10

اودافظ انجللللل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد