وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: احتمال ترک بایرن وجود دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم بایرن از احتمال ترک بایرن خبر داد.  

توماس مولر در سال 2015 و با روی کار آمدن فم خال در منچستر به شد مورد توجه شیاطین سرخ بود. این بازیکن در مورد شرایط آن روزها می گوید:"پیشنهاداتی آن روزها وجود داشت که من آن را در نظر گرفته بودم.اما باشگاه با من صحبت کرد و من متعاقب آن اعلام کردم که به بایرن تعلق دارم.بعد از آن که بایرن به من گفت که روی من حساب باز کرده است و من بازیکن مهمی برایشان هستم، دیگر به پیشنهاد فکر نکردم."

شرایط برای مولر تحت نظر آنجلوتی خوب پیش نمی رود. آقای گل جام جهانی 2010 در مورد ترک بایرن در سالیان آتی گفت:"البته.ممکنست رخ بدهد.وقتی زمان من تمام شود، این اتفاق رخ خواهد داد.شواینی هم برای بیش از 10 سال در بایرن بود و اکنون چند ساله ست که رفته و شخص دیگری جایش آمده است.همین شرایط برای من هم صدق می کند. من اگر فردا بمیرم هم، مراسم من برگزار خواهد شد و متعاقب آن در بازی بعدی 11 نفر درون زمین خواهند بود. زندگی همین است."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد