وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناگلزمن: فشار بایرن در دقایق پایانی، چیزی از ارزش های پیروزی ما کم نمی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هوفنهایم با دو گل مارک اوت موفق شد بایرن مونیخ قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا را شکست دهد.  

یولیان ناگلزمن سرمربی 30 ساله هوفنهایم در مصاحبه با وبسایت رسمی هوفنهایم گفت:

 

” در ابتدا کمی طول کشید تا خودمان را پیدا کنیم. بایرن مونیخ فشار زیادی را روی دروازه ما آورده بود و متاسفانه ما نتوانستیم این کار را روی دروازه آنها انجام دهیم. در اواسط نیمه اول، لواندوفسکی موقعیت خوبی داشت اما خوشبختانه این ما بودیم که توانستیم روی حرکت سریع و خوب کراماریچ و اوت، گل اول بازی را به ثمر برسانیم. پس از گل اول نیز موقعیت های خوبی در نیمه اول داشتیم. در دفاع عملکرد بسیار خوب و مستحکمی داشتیم. پس از شروع نیمه دوم، بایرن مونیخ نتوانست موقعیتی روی دروازه ما خلق کند و مسلما گل زودهنگامی نیمه دوم برای ما بسیار خوب و روحیه بخش بود. پس از گل دوم، فشار بایرن مونیخ هر لحظه بیشتر و بیشتر می شد اما خوشبختانه توانستیم به خوبی و کاملا هماهنگ به عملکرد دفاعی مان ادامه دهیم و این موضوع چیزی از ارزش پیروزی ما کم نخواهد کرد.
 “

 

الکساندر روزن یکی از مدیران هوفنهایم پس از این پیروزی ارزشمند گفت:

” مانند همیشه، من نسبت به این مسابقه بسیار خوشبین بودم اما واقعا انتظار پیروزی را نداشتم مخصوصا باتوجه به اینکه در این هفته چهار بازیکن مهم را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. بایرن مونیخ موقعیت های زیادی نداشت اما بازی را به کنترل خود در آورده بود. ما امروز بازی بسیار خوب، هماهنگ و منظمی را ارائه دادیم و عملکرد دفاعی بسیار مستحکم و بی نقصی داشتیم. بایرن مونیخ تلاش های زیادی برای خلق موقعیت و گلزنی کرد. اکثر حملات آنها از جناحین صورت می گرفت اما ما توانستیم این حملات را خنثی کنیم. از عملکرد تیم راضی هستیم و نگرانی ای در این مورد نداریم.
 “

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد