وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: مولر یک بازیکن استثنایی و با کیفیت است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان از مخالفت بایرن مونیخ برای خروج او از این باشگاه در سال 2004 گفت. 

 
میشائیل بالاک، ستاره سابق باواریایی ها می گوید در سال 2004 شرایطی مانند دمبله برایش پیش آمده، اما دلیلی برای اعتصاب پیدا نکرده است.

به گزارش اشپورت آینس، میشائیل بالاک ستاره سالیان نه چندان دور بایرن مونیخ و فوتبال آلمان در جدیدترن مصاحبه خود اعتصاب دمبله از تمرینات دورتموند را بی مورد دانست. او می گوید در سال 2004 در شرایطی مشابه دمبله قرار داشته، اما حرفه ای تر با موضوع کنار آمده است. بالاک همچنین درباره شرایط توماس مولر در بایرن مونیخ نیز صحبت کرد.

او درباره اعتصاب دمبله از تمرینات دورتموند، قبل از انتقالش به بارسلونا، گفت:

“در سال 2004 من با بارسلونا برای انتقال به این تیم به توافق رسیدم، اما بایرن مونیخ با خروج من مخالف بود. آنها می خواستند من را در بایرن نگه دارند. با اینکه با بارسلونا به توافق رسیده بودم، اما دلیلی برای عدم شرکت در تمرینات پیدا نکردم. دمبله در دورتموند رشد کرد، او به این باشگاه مدیون است، بهتر بود به جای اعتصاب رفتار بهتری را از خود نشان دهد. قیمت 150 ملیونی دمبله؟ بحث فیر پلی مالی همیشه مطرح است و محدودیت هایی وجود دارد اما همه تیم ها می خواهند موفق باشند و از تیم های دیگر عقب نمانند.
 

بالاک درباره اعتراض مولر به نیمکت نشینی اش و شایعات خروج او از باشگاه بایرن مونیخ گفت:

“مولر یک بازیکن استثنایی و با کیفیت است، مولر از ابتدا بازیکن بایرن مونیخ بوده و نباید تیم را ترک کند. حالا او تنها بازیکن اهل باواریا در تیم است. مولر یک نماد برای باشگاهش به حساب می آید.
 

بالاک ادامه داد:

“فلسفه گواردیولا و آنچلوتی با هم تفاوت زیادی دارند. امیدوارم بوندس لیگا این فصل جذاب تر باشد، فکر می کنم در هفته های آینده تیم کارلو آنچلوتی به صدر جدول برسد. خوشبینی آنچلوتی برای بردن لیگ قهرمانان اروپا؟ خوشبینی او را درک می کنم، زیرا او یک مربی با کیفیت است که می توان هر سال برای او شانس قهرمانی را تصور کرد. او با تیم های مختلف پیروزی های زیادی کسب کرده است و با تجربیاتی که دارد می داند چطور لیگ قهرمانان را فتح کند.
 

 بازیکن سابق بایرن مونیخ درباره انتقال هامس رودریگز به بایرن نیز صحبت کرد:

“این یک قرارداد فوق العاده، با پولی کم و بدون وجود هیچ گونه ریسکی است. هامس می تواند زیر دست مربی سابق خود دوباره به اوج برگردد، اما کار آنچلوتی با وجود مولر و هامس که هر دو کیفیتی فوق العاده دارند و در یک پست بازی می کنند نیز سخت خواهد شد.
 
 

 بالاک در مورد دوران بعد از فوتبال خود گفت:

“فعلا کار به خصوصی ندارم و شاید فقط به عنوان مهمان در در برنامه های تلویزیونی حاضر شوم. اگر روزی به فوتبال برگردم؟ آن وقت می خواهم در پستی مشغول به کار شوم که بتوانم با بازیکنان کار کنم و بیشتر به آنها نزدیک باشم.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
babak_bavaria جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 17:24

حالا او تنها بازیکن اهل باواریا در تیم است. مولر یک نماد برای باشگاهش به حساب می آید.
گل گفتی بالاک جوون

http://iran-win.com شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 19:25 http://iran-win.com

خود بالاک یچیز دیگه بود.
یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد