وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولیسو: ایستادن مقابل خط حمله پاری سن ژرمن کار هر تیمی نیست؛ می خواهیم در تمام رقابت ها قهرمان شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کورنتین تولیسو در انتظار دو بازی سخت مقابل پاری سن ژرمن است و می گوید برای کسب تمامی عناوین تلاش خواهند کرد.  

کورنتین تولیسو هافبک جوان فرانسوی در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی به بایرن مونیخ پیوست و تبدیل به گرانقیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه شد. تولیسو در بازی های ابتدایی بایرن مونیخ عملکرد مطلوبی داشته و از سوی دیدیه دشام به تیم ملی فرانسه هم دعوت شد.

تولیسو در مصاحبه با اسکای اسپورت آلمان درباره همگروهی با پاری سن ژرمن گفت:

“پی اس جی تیمی ست که خیلی ها انتظار زیادی از آن ها دارند. با جذب بازیکنانی نظیر دنی آلوز، نیمار و دیگران آن ها اکنون جز بهترین تیم ها هستند. آن ها می خواهند قهرمان چمپیونزلیگ شوند و در مرحله گروهی هم صدرنشین باشند اما ما هم می خواهیم مرحله گروهی را با جایگاه اول گروه به پایان برسانیم. به همین دلیل دو بازی بزرگ در مرحله گروهی خواهیم داشت.
 با حضور کیلیان، کاوانی، دی ماریا و نیمار مقابله با حملات پاری سن ژرمن برای هر تیمی دشوار خواهد بود.
 

چه بازیکنی در بایرن مونیخ تو را تحت تاثیر قرار داده است؟

“سئوال سختی است چون ستاره های زیادی در بایرن حضور دارند. در مجموع فرانک ریبری و تیاگو را انتخاب می کنم. فرانک با 34 سال سن مسن ترین بازیکن ترکیب است اما در این سن هم مثال زدنی است. او با اشتیاق در تمامی تمرینات شرکت می کند، او همیشه در حال بهتر کردن شرایط  است و هیچ وقت از تلاش دست نمی کشد. من هرگز چنین ترکیبی از سرعت و تکنیک را کنار هم ندیده بودم.
 

“تیاگو نفر بعدی است و او به لحاظ تکنیکی کیفیتی وصف نشدنی دارد. با حضور او تمامی چیزها ساده به نظر می رسند. این دو بازیکن من را تحت تاثیر قرار داده اند.
 

تولیسو درباره وضعیت کینگزلی کومان هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه هم گفت:

“کومان دو سال در اینجا حضور داشته و با تجربه تر شده است. او بد شانس بود و مصدومیت های زیادی را سپری کرد اما هنوز زمان برای بازی کردن به دست می آورد. در این فصل شروع خوبی داشته و در بازی جام حذفی موفق به گلزنی شد و در بازی هفته گذشته مقابل وردبرمن بازی خوبی انجام داد. می شود به خوبی احساس کرد که مربی کم کم به او اعتماد می کند. کومان بازیکنی است که در هر حرکت می تواند باعث رقم زدن اختلاف ها شود.
 

هافبک فرانسوی درباره وضعیت توماس مولر هم گفت:

“من مولر را فقط برای دو ماه می شناسم و به همین دلیل برای من سخت است که درباره او قضاوت کنم. آن چیزی که من در این مدت متوجه شدم این است که او هم یک بازیکن مثال زدنی و الگو است. توماس قهرمانی جهان و لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد، من همیشه این را گفته ام که او با انگیزه ترین بازیکن در تمرینات است. زمانی که نویر حضور نداشت مولر کاپیتان تیم بود. من سعی می کنم چیزهای جدیدی از او یاد بگیرم.
 

تولیسو همچنین درباره انتظاراتش در بایرن مونیخ گفت:

“من به لحاظ شخصی انتظار دارم که تا جای ممکن در بازی ها حضور داشته باشم و آمارهای خوبی را به جا بگذارم. به عنوان یک تیم، ما می خواهیم در تمامی رقابت هایی که حضور داریم قهرمان شویم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد