وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان یا بایرن؟ کدام مولر بهتر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالی که شرایط توماس مولر در بایرن چندان خوب به نظر نمی رسد ولی جایگاه او در تیم ملی آلمان تثبیت شده می باشد.  

به نقل از sport1، کاملن واضح است که توماس مولر انتخاب اول کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ نیست و از این رو مهاج ملی پوش و آقای گل جام جهانی در ترکیب تیم آنچلوتی شرایط نیمکت نشینی را تجربه می کند و شرایط او به شکلی است که مولر 27 ساله یا از روی اعتراض و یا یافتن پاسخ خود می گوید:

” به درستی نمی دانم سرمربی تیم چه کیفیتی از من انتظار دارد!
 “

اما در دیگر سو، وضعیت توماس مولر در تیم ملی آلمان متفاوت است و به گفته یوآخیم لوو، مولر برای او یک فاکتور مهم می باشدو در آخرین بازی تیم ملی آلمان برابر چک، توماس مولر 90 دقیقه در زمین حاضر بود، جدا از بازی آخر آلمان (چک - آلمان) یوآخیم لوو نشان داده که اعتماد زیادی به مهره بایرنی خود دارد و به طور معمول یکی از گزینه های اصلی او برای ترکیب اصلی تیمش می باشد.

توماس مولر در مانشافت در 8 بازی آلمان را به صورت بازیکن اصلی وارد میدان شده و تنها یک بار تعویض شده است ولی در تیم آنچلوتی در فصل پیش از 42 بازی خود تنها 33 بار در شروع بازی در ترکیب حضور داشته است و 9 بار دیگر تعویض شده است.

از این رو به نظر می رسد کیفیت او در مقایسه با آنچه در تیم ملی وجود دارد تا آنچه که در بایرن دیده می شود متفاوت است یا اینکه اعتماد دو سرمربی از نگاه متفاوتی سرچشمه می گیرد.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد