وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر جمهوری چک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان موفق شد هفتمین بازی خود در راه رسیدن به جام جهانی 2018 را هم با برد پشت سر بگذارد. تیم آلمان در یک بازی سخت موفق شد با گل دقایق پایانی متس هوملس 2-1 جمهوری چک را شکست دهد. در ادامه نظر ژرمنها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یواخیم لوو:

از شیوه بازی تیمم راضی نیستم. خوش شانس بودیم. نتیجه بازی به نفع ما رقم خورد اما ما به شانس های بیشتر گلزنی نیاز داریم. نتوانستیم به گونه ای بازی کنیم که پشت خط دفاع آن ها صاحب توپ شویم. در سراسر بازی در خلق موقعیت ناموفق بودیم و نزدیک بود بازی با تساوی به پایان برسد. کار را برای خود سخت کردیم. من می خواستم بازیکنان هجومی بیشتری در زمین داشته باشیم و با حضور 6 بازیکن قصد داشتم بیشتر از فضاها استفاده کنیم. ما بسیاری از توپ را بسیار آسان از دست دادیم.
 

توماس مولر:

بدیهی است که بازی مقابل جمهوری چک که با سیستم 4-5-1 بازی می کند هرگز آسان نخواهد بود. ما در یان بازی نیاز به صبر زیادی داشتیم، من در کل خوشحال هستم. ما در این دیدار به وضوح اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و کار را برای خود سخت نمودیم.

 

تیمو ورنر:

من بسیار بسیار خوشحال هستم در مورد گل اول ما، مخصوصا زمانی که شما بدانید آن یک بازی سخت بوده است. من فقط سعی می کنم با گلزنی اعتماد سرمربی را پاسخ دهم. شاید امروز در ارسال پاس نهایی موفق عمل نکردیم اما به طور کلی بازی را در کنترل داشتیم و شایسته این نتیجه بودیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد