وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: رقابت در تیم ملی شدید است؛ می خواهم مسیر خودم را طی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یاشوا کیمیش می گوید رقابت شدید در تیم ملی بر سر پست بازی چیزی عادی است.  

تیم ملی آلمان هفته آینده دو بازی مقابل جمهوری چک و نروژ در مرحله مقدماتی جام جهانی انجام خواهد داد. یاشوا کیمیش که هم اکنون در اردوی تیم ملی آلمان برای آمادگی جهت حضور در این دو بازی شرکت کرده است در مصاحبه با اشپورت بیلد درباره وضعیتش در فصل جاری و حضور دوباره در تیم ملی گفت:

می خواهم فصل خوبی داشته باشم و تعداد بازی های زیادی در ترکیب بایرن مونیخ بازی کنم. جام جهانی کم کم فرا می رسد.

“رقابت در تیم ملی اتفاقی معمولی است، چون بهترین بازیکنان آلمان در تیم ملی حضور دارند. در جام کنفدراسیون ها نشان دادیم که تیم B به اندازه کافی خوب است، در حال حاضر قهرمانان جهان هم به ما اضافه شده اند و قوی تر شده ایم.
 

“بازگشت به اشتوتگارت حس ویژه ای خواهد داشت و خاطرات زیادی را برای من زنده می کند.
 

کیمیش هم چنین درباره توماس مولر که این روزها در بایرن مونیخ وضعیت خوبی ندارد گفت:

“توماس مولر در تیم ملی و بایرن مونیخ حتی اگر بازی هم نکند بازیکنی بسیار مثبت و مهم است.
 

کیمیش که این فصل در ترکیب بایرن مونیخ جانشین فیلیپ لام شده درباره کاپیتان سابق تیمش گفت:

“از نظر من او دوران فوتبال کاملی را پشت سر گذاشت. هیچ بازیکنی در فوتبال نمی تواند کاملا شبیه یکی دیگر باشد و من سعی می کنم مسیر خودم را طی کنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد