وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: به بایرن مونیخ آمده ام تا بازی کنم؛ همانند کیمیش برای قرار گرفتن در ترکیب تلاش خواهم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع تنومند و خوش آتیه باواریایی ها از انگیزه بالایش برای فصل جدید گفت. 

 

نیکلاس زوله 21 ساله یکی از آینده دار ترین دفاع وسط های دنیا به شمار می رود. او با انگیزه های فراوانی به تیم آنچلوتی آمده اگرچه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کار بسیار سختی را خواهد داشت. زوله در این باره گفت:

“من به اینجا آمده ام تا بازی کنم در غیر این صورت چنین چالشی را انتخاب نمی کردم. امیدوارم در طول فصل فرصت بازی پیدا کنم. در دیدار مهم با رئال مادرید (لیگ قهرمانان)، بایرن با مشکلات زیادی روبه رو شد و این نشان می دهد که ترکیب چرخشی چقدر  می تواند حائز اهمیت باشد. یاشوا کیمیش؟ او مثال بارز کسی است که می خواهد در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او سخت برای این هدف تلاش می کند و من هم همین کار را خواهم کرد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد