وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بادشتوبر: اعتماد لازم از سوی مربی را در بایرن مونیخ دریافت نکردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع آلمانی در نهایت از بایرن مونیخ جدا شد و به اشتوتگارت پیوست. 

 

هولگر بادشتوبر، مدافع جدید باشگاه اشتوتگارت عنوان کرد که به تمرین زیاد نیاز داشته تا بار دیگر به آمادگی کامل برسد.

در مصاحبه با sportbild، او در خصوص این مسئله بیان کرد:

“من نیاز دارم تا به طور مداوم تمریناتم را ادامه داده و زمان لازم دارم تا کاملا آماده شوم. قطعا هفته به هفته بهتر می شوم و در نهایت آماده کمک به تیم خواهم شد. بدنم به خوبی آماده تمرینات بوده و می توانم در نبردها با بازیکن مقابل  مبارزه کنم. در حال کار کردن روی خود برای رسیدن به سطحی هستم که انتظار دارم.
 

وی که به مدت دو سال در تیم های پایه اشتوتگارت کار کرده، تصریح کرد:

“من دو سال خوب در این باشگاه داشته و از اینکه بازگشتم، بسیار خوشحالم. منتظرم تا به همراه تیم در مسابقات شرکت کنم. مربی و مدیران باشگاه  اشتوتگارت نیز احساس خوبی نسبت به این انتقال به من دادند.
 

مدافع 28 ساله در خصوص جدایی از بایرن مونیخ ادامه داد:

“اعتماد لازم از سوی مربی را در بایرن مونیخ دریافت نکردم. البته من می توانستم در باشگاه بمانم ولی نیاز داشتم تا بازی کنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد