وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و دورتموندی ها پس از سوپرکاپ آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد با پیروزی در پنالتی برابر دورتموند، در سوپر جام آلمان قهرمان شود. در ادامه نظر باواریاییها و دورتموندی ها را می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

البته که قهرمانی مهم است و از این بابت خوشحالم. ما با تمرکز خوبی بازی کردیم. نتایج پیش فصل ما خوب نبود اما نباید نگران آن باشیم. زمانی که فصل آغاز شود، ما کارمان را جدی آغاز می کنیم. بازی جذابی را شاهد بودیم و دورتموند هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. همانطور که انتظار داشتیم، جدال سختی بود و ضربات پنالتی به شانس هم بستگی دارد. 

 

توماس مولر:

فشار زیادی رویمان بود. ما می خواستیم این عنوان را به دست آوریم، اگرچه همیشه بازی با دورتموند چیزی خاص داشته و یک مسابقه بزرگ بوده است. این اولین عنوان فصل ما بود. برای ما این پیروزی اهمیت داشت. نیمه اول نشان دادیم که چه کارهایی می توانیم، بکنیم. در جاهایی بدشانس بودم اما عملکردمان کاملا خوب نبود. خیلی خوب بود که پس از بازی های دوستانه برنده شویم. بدون شک شب فوق العاده ای برایمان بود. ضربات پنالتی به شانس بستگی زیادی دارد اما اولرایش دو سیو فوق العاده انجام داد و این خیلی برایمان مهم بود. این پیروزی پیامی به دورتموند برا قدرت نمایی در بوندس لیگ نبود. ما نیازی به دادن چنین پیامی نداریم و برای هر بازی آماده هستیم. همانطور که همه باشگاه ها با بالاترین آمادگی خود به رقابت می پردازند. صالحمیدزیچ آماده انجام انجام وظیفه جدیدش است. او مطمئنا ایده هایش را اجرایی خواهد کرد و فکر می کنم که کمک کننده باشد.
   

متس هوملس:

امروز دو تیم قدرتمند به مصاف هم رفتند، فکر میکم باید از نتیجه راضی باشیم بعداز پیش فصل نه چندان خوب بدون شک کسب جام خوشحال کننده است.

 

نیکلاس زوله:

بازی خوبی بود، من بسیار خوشحالم که اولین جامم را با تیم جدیدم کسب کردم،هرچند ما در اواخر بازی خوش شانس نیز بودیم اما به نظر خودم واقعا عالی بازی کردیم، بازی سختی بود، از اینجا بودن ضایت کامل میبرم.

 

اسون اولریش:

من از حضور در بایرن راضی هستم، اینجا خوشحال هستم و امیدوارم هروقت که تیم به من نیاز داشت بتوانم به تیمم کمک کنم من از دوستم مانوئل نویر چیز هایی زیادی یاد گرفتم، بسیار خوشحالم که توانستم امشب کمک کنم و فاتح جام شویم.

 

کارل هاینس رومنیگه:

کسب نخستین جام فوایدی برای مادارد. از جمله نشان می‌دهد که بایرن با بحران مواجه نیست. تیم به زمان برای آماده‌شدن نیاز داشت که این روند در حال بهبود است.

 

حسن صالیحمیدزیچ:

تیم شخصیت خود را نشان داد و شما دیدید ما دو بار به بازی برگشتیم. در روزهای اخیر صحبت های بسیاری با مربی و بازیکنان انجام دادیم و برایمان بسیار مهم بود که بار دیگر مانند بایرن مونیخ بازی کنیم.

 

پیتر بوش (سرمربی دورتموند):

فکر میکنم زمانی که دو دقیقه به پایان بازی باقی مانده و دو یک جلو هستید، باید بازی را ببرید اما ما این اتفاق نیفتاد! ما با احتساب پنالتی ها، سه بار از بایرن جلو افتادیم اما پیروز نشدیم. این موضوع باعث نا امیدی ما می شود. بازی را خوب آغاز کردیم و گلی هم زدیم دوست داریم با این سبک گزنی کنیم! البته بعد از گل ما کم کم بایرن مونیخ بهتر کار کرد و شانس های بهتری ایجاد کرد. پس از پایان نیمه اول، خوشحال بودم که بازی یک یک مساوی است. در نیمه دوم فشرده تر کار کردیم و مالکیت توپ زیادی نداشتیم. ولی در کل باید بهتر از این ها کار کنیم.

 

نوری شاهین (بازیکن دورتموند):

بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه رشته کار از دستمان در رفت.نیمه دوم تماماً از آن ما بود و برای همین این شکست طعم تلخی به جا گذاشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 20:13

تبریک بابت برد ولی این تیم هنوز کار داره که یک تیم قدرتمند ازش درآید

عارف دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 00:24

برد خوبی بود

امیر دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 14:59

فوتبال همیشه به ستاره های بزرگ وابسته بوده و الانم همینطوره. اگه بارسا و رئال چند سالیه همه عناوین اروپایی رو میبرند به خاطر داشتن فوق ستاره های دنیای فوتباله. سطح اول دنیای فوتبال وقت ساختن و پرداختن جوانان برای آینده نیستو قانون نانوشته اینه که یه سری تیمها بازیکن میستزند و یه سری تیمها اونها رو میخرند و بهرش رو میبرند تیمی همیشه موفقه که جزو دومی باشه. به نظرم هوینس سیاست ساخت باتزیکن رو بیشتر میپسنده لذا چاره ای نداره که در اروپا موفق نباشه و اگه اصرار توی کارش داشته باشه حتی توی آلمان هم کم کم به مشکل میخوره.

مانو روبری دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 15:57

چه منطق کمی و چرتی

آلمانی سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 01:09

به عنوان یک دوستدار مطلق فوتبال المان با وجودی که برام دورتموند و بایرن هیچ فرقی ندارن ناراحت شدم واقعا حق دورتموند بود
البته نکته مهم ابنه که کلا هر دو تیم نسبت به چیزی که باید باشن خیلی ضعیف عمل کردن و این جای نگرانی دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد