وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امره جان: یادم نمی آید که بایرن مونیخ شانسی برای گلزنی ایجاد کرده باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک آلمانی قرمزها در خصوص دیدار تیمش در برابر باواریایی ها، سرعت هم تیمی هایش در خط حمله و رسیدن لیورپول به فینال آئودی کاپ صحبت کرده است.  

لیورپول موفق شد با گلزنی سادیو مانه، محمد صلاح و دنیل استوریج، بایرن مونیخ را در چارچوب آئوی کاپ شکست دهد.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه لیورپول، امره جان دیشب (سه شنبه) در برابر تیم سابقش بازی کرد و برای دومین بار در بازی های پیش فصل لیورپول به میدان رفت. وی در خصوص این دیدار اظهار داشت:

“برای این که بایرن مونیخ را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهید، باید عملکردی عالی داشته باشید. به نظرم از لحاظ تیمی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. به طور بسیار فشرده ای دفاع کرده و در حمله نیز سرعت و عملکرد خوبی داشتیم. یادم نمی آید که بایرن مونیخ شانسی برای گلزنی ایجاد کرده باشد. وقتی به آن ها شانسی برای گلزنی ندهید، عملکردی عالی داشته اید. می دانم که این یک دیدار دوستانه بود، اما همه می خواهند در اینجا برنده شوند.
 

با حضور محمد صلاح و سادیو مانه، سرعت خط حمله لیورپول بار دیگر جلب توجه کرد. امره جان درباره کیفیت هم تیمی هایش در خط حمله لیورپول گفت:

“وقتی در تیم تان بازیکنان سریعی مانند آن ها داشته باشید، هافبک ها احساس بسیار خوبی خواهند داشت. می توانید همیشه به آن ها پاس دهید و پاس آخر را برای شان فراهم کنید، زیرا آن ها بسیار سریع هستند.
 

لیورپول امشب (چهارشنبه) در فینال آئودی کاپ به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. هافبک آلمانی قرمزها در خصوص این دیدار ادامه داد:

“دوباره بازی هیجان انگیزی را پیش رو داریم. اتلتیکو مادرید تیم مطرحی است و همه این را می دانند، اما می خواهیم در این تورنمنت قهرمان شویم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Archnemati چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 22:16

ببین چی به سر بایرن اومده که این جوجه جرات میکنه تیکه بندازه به بایرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد