وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چلسی برای جذب رناتو سانچز با میلان و منچستریونایتد رقابت می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آبی های لندن نیز به هافبک پرتغالی علاقه مند شده اند.  

رناتو سانچز، هافبک جوان باشگاه بایرن مونیخ در آستانه جدایی از تیم باواریایی قرار دارد و گفته می شود چلسی جدیدترین تیمی است که برای به خدمت گرفتن وی اقدام خواهد کرد.

به گزارش Evening Standard، در روز های گذشته پیوسته از باشگاه میلان به عنوان مقصد احتمالی این هافبک آینده دار صحبت می شد؛ روسونری در این مدت برای انتقال قرضی و دو ساله سانچز در تلاش بوده اما بنا به گفته مارکو فاسونه، مدیر ورزشی این تیم آنها در مذاکرات خود با بایرن به نتیجه ای نرسیده اند. حالا استاندارد ریپورت مدعی است که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در پی شکست 3-2 این تیم برابر بایرن مونیخ در اوایل هفته، از هموطن و همتای خود در بایرن مونیخ یعنی کارلو آنچلوتی درباره وضعیت سانچز پرس و جو کرده است. 

آبی های لندن اخیراً تیمو باکایوکو، هافبک جوان فرانسوی را از موناکو به خدمت گرفتند اما با توجه به جدایی احتمالی نمانیا ماتیچ، کونته خواهان یک هافبک دیگر برای تقویت هر چه بیشتر ترکیب قهرمان انگلیس است. سانچز که در پیروزی بایرن برابر چلسی عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت، خود نیز مشتاق جدایی قرضی از بایرن مونیخ است. صحبت از علاقه چلسی به سانچز در شرایطی مطرح شده که گفته می شود آنها راس بارکلی، هافبک اورتون و الکس اوکسلید چمبرلین، بازیکن آرسنال را نیز زیر نظر دارند.

قرمز های باواریا علاقه ای به فروش پرتغالی 19 ساله ندارند اما انتقال قرضی او به استمفورد بریج می تواند مسئله عمق ترکیب چلسی را برای کوتاه مدت حل کند؛ کارل هاینتس رومنیگه، مدیر ورزشی بایرن مونیخ پس از دیدار برابر چلسی به تحسین از عملکرد سانچز پرداخت و تاکید کرد آنها تنها می خواهند بازیکن خود برای یک سال به تیمی دیگر قرض بدهند.  منچستریونایتد نیز یکی دیگر از تیم های علاقه مند به سانچز است اما دوستی کونته و کارلتو می تواند یک امتیاز مثبت برای آبی ها در مذاکرات باشد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 09:09

از اینکه مورینیو و کونته هم به دنبال سانچز هستند ، میشه به ارزش بالای این بازیکن جوون پی برد ، انتقال سانچز به صورت دائم یا قرضی به صورت بند خرید دائمی به هر تیمی یه گل به خودی بزرگه،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد