وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رانگینک، مدیر لایپزیک: وقتی سرمربی هوفنهایم بودم، خواهان جذب مولر و هوملس شدیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی لایپزیک می گوید که وقتی در هوفنهایم سرمربی بود، خواهان جذب دو ستاره کنونی فوتبال آلمان شده بود. 

 

رالف رانگینک، سرمربی سابق تیم های هوفنهایم و شالکه که هم اکنون مدیر ورزشی لایپزیک است، عنوان کرده است که پیش تر به جذب توماس مولر و متس هوملس علاقه مند بوده است. رانگینک در مصاحبه با بیلد گفت:

“در سال 2007 وقتی سرمربی هوفنهایم بودم، با چند تن از دستیارانم یک بازی از تیم های پایه بایرن مونیخ را تماشا کردیم و بازیکنی با پاهای ظریف و اندامی لاغر توجه مرا جلب کرد که بسیار خوب بازی می کرد. او توماس مولر بود. همکارانم گفتند او را چرا دنبال می کنی و من گفتم که او را در هوفنهایم می خواهم. وقتی که مولر را دیدیم، حس کردم که او روزی بازیکنی ملی پوش می شود. ما از بایرن مونیخ خواستیم تا مولر را به ما بفروشند. اولی هونس ابتدا گفت که تنها گرد مولر را می شناسد!  اما هونس پس از مشورت با هرمان گرلاند، سرمربی تیم های پایه بایرن مونیخ، روی او 4 میلیون یورو قیمت گذاشت که این رقم برای بازیکنی از تیم های پایه برای تیم ما بالا بود. البته ما اشتباه کردیم و باید این رقم را برای مولر پرداخت می کردیم.
 

رانگینک که تا سال 2011 هدایت هوفنهایم را بر عهده داشت، در خصوص علاقه به خرید متس هوملس نیز صحبت کرد:

“ما در سال 2008 با هوملس و مدیر برنامه هایش به توافق شخصی رسیده بودیم اما دورتموند در آن سال یورگن کلوپ را به عنوان سرمربی جدیدش تعیین کرده بود. هونس تصمیم گرفت تا او به طور دورتموند برود. دورتموند سپس به قهرمانی هایی دست یافت که به شخصه آن ها را تصور نمی کردم و سپس قرارداد هوملس با دورتموند دائمی شد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد