وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بازیکنان برای لواندوفسکی در بازی برابر فرایبورگ موقعیت ساختند اما او نتوانست گل بزند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته بوندسلیگا با 30 گل زده و با تنها یک گل کمتر از پیر امریک اوبامیانگ نتوانست عنوان آقای گلی بوندسلیگا را بدست آورد.   

این موضوع سبب شد تا مدیر برنامه های این بازیکن بگوید بازیکنان بایرن مونیخ از او در بازی آخر برابر فرایبورگ برای کسب عنوان آقای گلی حمایت نکرده اند و لواندوفسکی از این موضوع نا امید شده است. به گزارش FFT کارل هاینتس رومنیگه در این باره می گوید:

” من با مایک بارتل مشار لواندوفسکی صحبت کردم و از او پرسیدم مشکل چیست. او گفت که روبرت از حمایت بازیکنان از او در بازی برابر فرایبورگ ناراحت است و من به او گفتم اینطور نیست و به او یادآوری کردم که او چندین شانس داشت که هم تیمی هایش برای او ایجاد کردند.
 “

رومنیگه ادامه داد:

” هم تیمی های او می خواستند که روبرت کفش طلا را بدست آورد اما کارها خوب پیش نرفتند، لوی یک گل زد و اوبامیانگ دو گل! اما من فکر می کنم که شما در دو فصل وقتی 60 گل به ثمر می رسانید بدون عنوان آقای گلی هم می توانید راضی باشید. حتی مربی به من گفت که به بازیکنان می گوید که به لواندوفسکی کمک ویژه ای برای بدست آوردن عنوان آقای گلی کنند، این اتفاق رخ نداد و مشکلی هم نیست.
 “

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
خرید چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 11:18 https://bessa.market

خیلی جالب بود، اطلاعات قشنگی بود. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد