وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: حاضرم در بایرن مونیخ به عنوان مدافع راست بازی کنم ولی روی نیمکت نباشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش برای بازی کردن بیشتر در رده باشگاهی پافشاری می کند؛ این در حالی است که این یار 22 ساله فصل قبل 40 بار برای تیمش به میدان رفت. 

 

یاشوا کیمیش مدافع-هافبک باشگاه بایرن مونیخ برای چندمین بار تاکید کرده که از حضور در آلیانتس آرنا خوشحال است ولی خواهان مدت زمان بیشتری برای بازی کردن است.

به گزارش FFT، درخواست کیمیش برای مدت زمان بیشتری برای بازی کردن، همراه با ابراز علاقه منچسترسیتی، منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید در کنار تیم لایپزیش به جذب این یار ملی پوش شد. با این حال کیمیش از حضور در یکی از بهترین تیم های دنیا خرسند است و در باب شرایط فعلی خود می گوید:

“طی دو سال گذشته، نسبت به برخی از افراد بیشتر بازی کردم. به نظرم سطح بازی خود را ارتقا داده ام و البته بایرن مونیخ نیز یکی از سه تیم برتر جهان است. بازیکنان کمی بخت حضور در این باشگاه را دارند و حضور در بایرن مونیخ از همه جهت فوق العاده است. در این برهه مهم ترین مسئله بازی کردن است و من ترجیح می دهم به جای آن که بر روی نیمکت بنشینم، در سمت راست خط دفاعی بازی کنم.
 

با توجه به خداحافظی فیلیپ لام از دنیای فوتبال، کیمیش که در تیم ملی آلمان هم به عنوان یک مدافع راست بازی می کند، برای حضور در این پست از تیمش دندان تیز کرده است. او همچنین افزود:

“در بایرن مونیخ به عنوان یک هافبک و در تیم ملی به عنوان یک مدافع راست بازی می کنم. هر دو ماه باید به پست دیگری عادت کنم ولی با توجه به حضور در سمت راست خط دفاعی تیم ملی، اینک حس بهتری نسبت به این پست دارم.
 

گفتنی است، کیمیش و آلمان که در جام کنفدراسیون ها حسابی خوش درخشیده اند، امشب در دیدار نهایی به مصاف شیلی خواهند رفت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد