وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تحلیل روز: یواخیم لوو و موهبت داشتن چهار ترکیب آماده برای جام جهانی 2018

حضور قدرتمندانه تیم های ملی آلمان در رقابت های یورو زیر 21 سال و همچنین جام کنفدراسیون ها، خبر از وجود ترکیبی قدرتمند برای سرمربی آلمان در جام جهانی سال آینده می دهد. 

 

یواخیم لوو نام های زیادی را برای رقابت های جام کنفدراسیون ها مطرح کرده است، اما هواداران واقعی بوندس لیگا می دانند که گزینه های بسیار بیشتری برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه وجود دارند. ماتیاس گینتر، شکودران موستافی و یولیان دراکسلر، تنها بازیکنانی هستند که از ترکیب تیم در جام جهانی 2014 در جام کنفدراسیون ها حضور دارند. با این حال این جام بهانه ای شده تا نه تنها این سه بازیکن عملکرد درخشانی به نمایش بگذارند، بلکه نام های دیگری نیز خود را برای ادامه حضور در تیم ملی اثبات کنند.
سرمربی آلمان وظیفه سختی خواهد داشت، انتخاب 23 بازیکن برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان؛ این موضوع بهانه ای شده تا وبسایت رسمی بوندس لیگا نگاهی داشته باشد به گزینه های یواخیم لوو برای دعوت به اردوی مانشافت در جام جهانی 2018 روسیه. یواخیم لوو ترکیبی استثنایی از بازیکنان جوان و مستعد در هر پست را پیش روی خود می بیند.

ترکیب شماره 1) 

با حضور هفت قهرمان جهان و جوان باشگاه بایرن مونیخ (کیمیش)، می توان گفت این ترکیبی کامل و همچنین ترکیب محبوب یواخیم لوو است. دید خوب کیمیش در بازی، انرژی او و همچنین قدرت بازی خوانی اش او را به جانشینی مناسب برای هم تیمی اش فیلیپ لام تبدیل کرده؛ یوناس هکتور نیز از نوامبر 2014 تبدیل به بازیکن اول در سمت چپ خط دفاعی آلمان شده است.

گلزنی های ماریو گومز و حضور او در بالاترین سطح او را به انتخاب اول برای مهاجم تبدیل کرده است؛ اما عملکرد درخشان تیمو ورنر در جام کنفدراسیون ها فشار را بر روی او افزایش خواهد داد. گومز برای حضور در ترکیب اصلی باید روندش در فصل گذشته را حفظ کند.

ترکیب شماره 2) 

این ترکیب با حضور چهار قهرمان جهان، چند چهره جدید و تعدادی ستاره که مصدومیت آن ها را از حضور در تورنمنت های بزرگ محروم کرده بود، شکل می گیرد. بندیکت هوودس و شکودران موستافی هر دو در برزیل 2014 حضور داشتند. بنجامین هنریکس، با حضور در سمت راست خط دفاعی لورکوزن، هفت ماه پیش اولین بازی ملی اش را ثبت کرد. سامی خدیرا نیز وارد مرحله نهایی زندگی فوتبالی خود شده است، یولیان وایگل و ایلکای گوندوعان (زمانی که از مصدومیت باز گردند)، هر دو می توانند گزینه مناسب در مرکز میدان باشند.

یولیان دراکسلر در حال حاضر کاپیتان مانشافت در کنفدراسیون ها است، ماریو گوتسه زننده گل قهرمانی جهان با بازگشت دوباره به فوتبال شانس خوبی برای حضور در ترکیب تیم ملی خواهد داشت. تیمو ورنر از اولین بازی ملی اش برای  آلمان در ماه مارس، چیزهای زیادی یاد گرفته و چیزهای زیادی برای یاد گرفتن دارد. او تنها 21 سال دارد و زمان زیادی برای بالا بردن استانداردهایش دارد. او می تواند مهاجم هدف آینده تیم ملی آلمان باشد.

ترکیب شماره 3) 

در این ترکیب تنها یک قهرمان جهان حضور دارد، ماتیاس گینتر و بسیاری از این بازیکنان در گذشته و دو سال قبل جزئی از تیم ملی نبوده اند. متاسفانه چند اسطوره مانشافت کفش هایشان را آویختند، مرته ساکر، فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، لوکاس پودولسکی و میروسلاو کلوزه؛ همین موضوع باعث شد تا راه برای چهره های جدید در تیم ملی باز شود.

این بازیکنان روی هم رفته 60 بازی ملی در کارنامه دارند. مهاجم گلادباخ، لارس اشتیندل شاید اندکی دیر به مهمانی رسیده باشد، او 28 ساله است، اما شایستگی هایش را طی دو فصل گذشته به خوبی نشان داده است. سرژ گرنابری و محمود داهود هر دو در ترکیب تیم ملی زیر 21 سال آلمان حضور داشتند و قهرمانی اروپا را به دست آوردند. آن ها امیدوارند در روسیه نیز شانس حضور پیدا کنند. عملکرد خوب هریک از این بازیکنان در زمین، تمرین و همچنین خارج از زمین می تواند شانس برای آن ها ایجاد کند.

ترکیب شماره 4)

برای ارائه این لیست، نیازی به پایین آوردن کیفیت بازیکن ها نبود. نگاه کنید چه کسانی در ترکیب های بالا غایب بودند. یکی از آن ها آندره شورله است، بازمانده از جام جهانی 2014؛ و هریک از دیگر بازیکنان کشورشان را در رده های سنی و زیر 21 ساله ها نمایندگی کرده اند.

در خط دفاعی، یوناتان تا و یانیک گرهارت، مجموعا چهار بازی ملی دارد. تیلو کرر و میچل وایزر برای اولین بار در زیر 21 ساله ها حضور پیدا کردند. از وضعیت فقدان بازیکن زیادی در سمت چپ و راست خط دفاعی آلمان آگاه هستیم و نمایش آن ها در سطح باشگاهی و ملی ارزششان در این پست ها را نشان می دهد.

گذاشتن سباستین رودی در ترکیب چهارم سختگیرانه به نظر می رسد با اینکه او هر بار با نمایش هایش به تیم ملی دعوت می شود. هافبک های با تجربه آلمان همه در تلاش برای اثبات خود هستند و رقابت در حدی است که امکان کنار گذاشته شدن هریک از آن ها وجود دارد.

ساندرو واگنر، در سال 2009 با تیم ملی آلمان رقابت های قهرمانی زیر 21 سال اروپا را فتح کرد. او در بوندس لیگا دوباره متولد شده است و با سه گل در سه بازی ملی آمار خوبی ثبت کرده است. 

درست است که ترکیب چهار قدرت و تجربه ترکیب یک را ندارد، اما این حس را به شما می دهد که می تواند نماینده آلمان در یک تورنمنت باشد. 

در پایانی نگاهی می اندازیم به بازیکنان خوبی که در این لیست ها غایب هستند.

دروازه‌بان‌ها:

اولیور باومن (هوفنهایم)، رالف فرمان (شالکه)

مدافعان:

اسون بندر (بروسیا دورتموند)، نیکلاس اشتارک (هرتابرلین)، جرمی تولیان (هوفنهایم)، ویلی اوربان (لایپزیش)، دومنیک هاینتس (کلن)، لوکاس کلونتر (کلن)، رابین کنوخه (وولفسبورگ)

هافبک‌ها:

کریستوف کرامر (گلادباخ)، ماکسیمیلیان آرنولد (وولفسبورگ)، دیگو دمه (لایپزیش)، ندیم امیری (هوفنهایم)، لارس بندر (لورکوزن)، دومنیک کور (لورکوزن)، دانیل دیداوی (وولفسبورگ)، کای هاورتس (لورکوزن)، امین یونس (آژاکس)، کریم بلعربی (لورکوزن)، پاتریک هرمان (گلادباخ)

مهاجمین:

ماکسیلمیلان فیلیپ (بروسیا دورتموند)، داوی زلکه (هرتابرلین)، مارک اوت (هوفنهایم)، مکس کروزه (وردربرمن)، آندره هان (گلادباخ)

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد