وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستایش لوو از سیاست های نقل و انتقال بایرن مونیخ: سیاستهای اولی هوینس به سود بازیکنان و تیم ملی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو از سیاستهای خرید بایرن مونیخ ستایش کرد.  

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان از فلسفه نقل و انتقالات بایرن مونیخ ستایش می کند. به گزارش Sport1 لوو با ستایش از سیاست بایرن مونیخ مبنی بر خرید بازیکنان جوان و ملی پوش آلمانی اعلام داشت که تیم ملی نیز از این موضوع سود می برد. لوو در مصاحبه با TZ و Cologne Express در این باره گفت:

” باواریاییها لحظاتی بوده که هفت و یا هشت بازیکن ملی پوش آلمانی در ترکیب خود داشتند و اکنون نیز بنظر این مسیر را دنبال می کنند. اولی هوینس قبلا به این نتیجه رسیده که بایرن مونیخ باید بازیکنان ملی پوش زیادی را تحت قرارداد خود داشته باشد و من فکر می کنم این یک سیاست خوب است. زیرا موفقیت بایرن مونیخ موجب ایجاد ذهنیت موفقیت و اعماد بنفس در باشگاه می شود و بازیکنان نیز بشدت از آن بهره مند می شوند.
 “

بایرن مونیخ تا کنون تیم خود را با خرید 3 بازیکن المانی دیگر به نامهای سرژ گنبری، نیکلاس سوله و سباستین رودی تقویت کرده و همچنان بدنبال خرید لئون گورتسکا و یولین برانت نیز می باشد. پیش از این بایرن مونیخ در ترکیب خود 5 بازیکن آلمانی داشت، نویر، مولر، کیمیش، بواتنگ و هوملز در فصل بعد و در کنار خود بازیکنان آلمانی دیگری نیز خواهند دید. لوو ادامه می دهد:

بدیهی است که ساخت یک ترکیب خاص و مشخص که بازیکنان در کنار هم باشند مزایایی به همراه خود دارد و بازیکنان بطور روزمره در کنار هم خواهند بود و با هم آشنا می شوند و این موضوع برای من نیز اهمیت زیادی دارد. در پایان باید بگویم که کیفیت همواره نقش تعیین کننده ای در تیم ملی خواهد داشت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد