وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان 1 - 1شیلی؛ تساوی آلمان و شیلی در جام کنفدراسیون ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیدار تیم های آلمان و شیلی در جام کنفدراسیون ها با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

 

در این دیدار دو تیم در همان نیمه اول توانستند یک بار دروازه یکدیگر را باز کنند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا سرنوشت صعود دو تیم به نیمه نهایی، به دیدار آخر مرحله گروهی کشیده شود. 

آلمانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این شیلی بود که در دقیقه 6 به گل رسید. 

روی اشتباه شکودران مصطفی بود که شیلی صاحب موقعیت شد و الکسیس بعد از همکاری با آرتورو ویدال، دروازه تراشتگن را باز کرد. 

بعد از این گل باز هم آلمانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه شیلی ایجاد کردند اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب دروازه هررا پیدا نکرد. 

در ادامه بازیکنان شیلی پیش کشیدند و آنها هم موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل دوم برسند. 

در دقایق پایانی نیمه اول، بار دیگر ژرمن ها به تیم برتر میدان تبدیل شدند و سرانجام در دقیقه 41 به گل رسیدند. 

روی یک حمله سریع بود که پاس در عرض عالی یوناس هکتور در مقابل دروازه به لارس استیندل رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

نیمه دوم را شیلی هجومی تر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل دوم برسد اما ضربه الکسیس از بالای دروازه به بیرون رفت. 

برتری شیلی ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار دیگر هم در آستانه زدن گل برتری قرار گرفتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این موقعیت ها از دست برود. 

اما در ادامه آلمانی ها توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و چند بار دروازه شیلی را به سختی تهدید کنند. اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
Bayern جمعه 2 تیر 1396 ساعت 00:40

با سلام خدمت دوستان عزیز بایرنی، بازی چنگی به دل نزد، ، خیلی از بازیکنا اشتباه فردی زیادی داشتن و اینم طبیعیه چون خیلی وقت نیست که کنار هم بازی میکنن ولی در هر صورت ازشون انتظار بیشتری میره، جالب واسم یوگی لو هستش اگه ترس از تعویض داری چرا تیم اصلی رو نبردی اگه واست مهم نیست چرا تعویض نمیکنی این خیلی جای ابهام داشته، بهرحال بازم خوبه که تیم نباخت،

saman جمعه 2 تیر 1396 ساعت 01:39

Bayern:از لو شجاع تر؟ اون دلیل منطقی خودش رو داره لو با برنامه جلو میره
--------------------------------------------------------------------------------------
در کل این بازی نشون داد که اگه بهتر نشیم جام کندفراسیون ها رو به دست نمیاریم (بازی با خوش شانسی ما مساوی تمام شد)باید بهتر از اینا بشیم

saman جمعه 2 تیر 1396 ساعت 01:41

اشتباه : کنفدراسیون

Bayern جمعه 2 تیر 1396 ساعت 01:56

saman: داداش بحث شجاعت نیست، منم به لو ایمان دارم، یک دو تعویض میتونست انجام بده، بهرحال ما که ناراضی نیستیم، جوونای آینده داری رو همیشه رو کرده، بحث من بازی با شیلی بود کاش یه چند دقیقه ای به ورنر و برانت بازی میداد یه محک جدی میخورند، بازم معذرت میخوام، ما همه یوگی رو خیلی دوست داریم،و من گفتم اگه، ولا یوگی لو کارش درسته

aligermany جمعه 2 تیر 1396 ساعت 02:28

به نظرم بهترین تیم مسابقات همین شیلی بود و من قبل از بازی هم فقط برام مهم بود نبازیم
گل اونا رو اشتباه ما بود و گل ما کاملا فنی و از جوونایی که شاید ترکیب اصلیش هموز یکبارهم کنار هم از دقیق اول نبوده فوق العاده بود
کاپیتان ما حدود 12 سال از کاپیتان اونا کوچکتر بود

bobak جمعه 2 تیر 1396 ساعت 09:58

خیلی خوب و غیر قابل تصور بود . این یعنی آینده نگری . باورکردنی نبود که امره چان نسبت به قبل خیلی بهتر بازی کرد امیدوارم در جهت مثبت تغییر کند. زوله هم نسبتا خوب بود. نتیجه مهم نیست آینده نگری برای مانشافت از هر چیزی واجب تر است

عقاب سفید جمعه 2 تیر 1396 ساعت 15:11 http://www.darmanqom@yahoo.com

سلام
هدف لو از این مسابقات شناسایی بازیکنان شایسته برای تیم اصلی میباشد ، نویر-هوملس-بواتنگ-هوودس-کروس-خدیرا-اوزیل-گوندوکان-رویسومولر بازیکنان اصلی آلمان در جام جهانی می باشند وهدف شناسایی تیم دوم وذخیره مناسب در کنار بازیکنانی همچون وایگل-گنابری -دراکسلر و... میباشد.
اگر دراین مسابقات حذف هم شویم دستاورد خوبیه ولی تا این جا نتایج با این تیم جوان وکم تجربه عالی بوده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد