وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: برای اثبات خود به آنچلوتی به جام کنفدراسیون ها نیامده ام؛ لام یک اسطوره واقعی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش بازیکن آینده دار مونیخی ها در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. 

 

یاشوا کیمیش جانشین فیلیپ لام در فصل آینده بایرن مونیخ، هم اکنون به همراه تیم ملی آلمان در روسیه برای جام کنفدراسیون ها حضور دارد.

به گزارش ESPN، کیمیش بازیکن چند پسته مانشافت، در مورد اینکه آیا به خاطر اثبات خود به آنچلوتی به جام کنفدراسیون ها رفته در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

“خیر چنین چیزی نیست. من برای اثبات چیزی به آنچلوتی به این رقابت ها نیامده ام. من یک سال زیر نظر او کار کرده ام و به توانایی هایم آگاه است. او می داند که من می توانم در پست های مختلف بازی کنم. فصل گذشته من را راضی نمی کند و امیدوارم در فصل آینده زیاد بازی کنم. 

کیمیش درباره جانشین شدنش به جای فیلیپ لام در بایرن و حتی تیم ملی آلمان نیز افزود:

“فیلیپ یک اسطوره واقعی است اما من به عنوان یک بازیکن جوان مسیر خودم را خواهم رفت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد