وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماکسیمیلیان فیلیپ: در 17 سالگی در آستانه انتقال به بایرن مونیخ بودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر جدید دورتموند از علاقه بایرن مونیخ به خود در گذشته صحبت کرد. 

 

ماکسیمیلیان فیلیپ، وینگر 23 ساله آلمانی اخیرا از فرایبورگ به دورتموند پیوست اما او در مصاحبه با اشپورت بیلد فاش کرد که در سال 2011 در آستانه انتقال به بایرن مونیخ بوده است:

“در سال 2011 هرمان گرلاند، کمک مربی بایرن مونیخ در برلین بازی من در برابر هرتابرلین را تماشا کرد و من در آن بازی دو گل به ثمر رساندم. در آن زمان 17 ساله بودم و او مرا به تیم زیر 19 ساله های بایرن مونیخ دعوت کرد تا تمرین کنم. گرلاند به من گفت که من چیزهای لازم برای تبدیل شدن به بازیکنی حرفه ای دارا هستم و این حرف او برای من معنای زیادی داشت. می دانید، گرلاند همیشه در مورد جوان ها درست می گوید. اما من در آن دوره مصدوم شدم و در نهایت نتوانستم به بایرن مونیخ بروم و به انرژی کوتبوس و سپس به فرایبورگ منتقل شدم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 20:40

بازیکن بدی نیست ولی خب به دردمون نمیخوره دورتموند جای خوبی هست براش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد