وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: آلونسو و لام لحظاتی احساسی را پشت سر گذاشتند؛ اکنون باید به آینده نگاه کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی پس از پایان رسمی مسابقات بوندسلیگای آلمان، به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفت. 

 

شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند در چارچوب هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات بوندسلیگای آلمان، با غلبه بر فرایبورگ، جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرند و وداعی باشکوه با کاپیتان دوست داشتنی خود، فیلیپ لام و همچنین ژابی آلونسو در ورزشگاه آلیانتس آرنا داشته باشند. آنچلوتی در پایان این دیدار در نشست خبری پس از بازی حاضر شده و به صحبت پرداخت که در ادامه مشاهده می فرمایید.

به نقل از NST، سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد که به سختی می توان بازیکنانی پیدا کرد که جای ژابی آلونسو و فیلیپ لام را پر کنند.  کارلو آنچلوتی در مورد این بازی و همچنین دو ستاره خود ، گفت:

“آلونسو و لام امروز لحظاتی احساسی را تجربه کردند. از هر دوی آن ها تشکر می کنم آن ها فصل و دوران فوتبالی فوق العاده ای را پشت سر گذاشته اند، اما اکنون باید به آینده نگاه کنیم و به فکر یافتن جانشینانی مناسب برای آن ها باشیم.
 

این مربی ایتالیایی سپس در پاسخ به سوالی در مورد جشن سنتی تیم های آلمانی پس از کسب قهرمانی ها با خنده گفت:

“خوشبختانه هنوز زنده هستم فقط کمی احساس سرما می کنم.
 

گفتنی ست در پایان، شاگردان کارلتو با به راه انداختن کارناوال های شادی، از سرمربی محبوب خود به شدت استقبال کرده و برنامه های تفریحی متنوعی را تدارک دیدند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد