وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانچز: اولین فصل حضورم در بایرن مونیخ خوب نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رناتو سانچز می گوید در اولین فصل حضورش در بایرنن مونیخ انتظاراتش برآورده نشده است. 

 

رناتو سانچز هافبک میانی ۱۹ ساله پرتغالی تابستان گذشته به بایرن مونیخ پیوست اما نتوانست نظر کارلو آنچلوتی را جلب کند و در طول فصل کمتر از ۱۰۰۰ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

سانچز در مصاحبه ای درباره اولین فصل حضورش در بوندس لیگا گفت:
فصل اول حضورم در بایرن مونیخ زیاد خوب نبود اما مطمئنا فصل آینده شرایط بهتر خواهد بود. بدون شک انتظارات بیشتری داشتم اما اطمینان دارم که آینده بهتر خواهد بود.
در این فصل دقایق کمی بازی کردم اما فصل آینده باید این دقایق بیشتر باشد و بهتر آماده شوم. حس خوبی در بایرن مونیخ دارم و هدف من این است که دقایق بیشتری بازی کنم و تاثیر گذاری بیشتری در تیم داشته باشم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد