وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 1 - 0 دارمشتات؛ برنات، سند سقوط دارمشتات را امضا کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در چارچوب هفته سی و دوم بوندسلیگای آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و دارمشتات در زمین تیم بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی با حساب 1 بر 0 به سود میزبان به پایان رسید. 

 

نیمه اول

تیم فوتبال دارمشتات بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه 4 فرصتی خوب به روی دروازه میزبان ایجاد کرد. دقیقه 7 ضربه سر آلابا توسط دروازه بان حریف مهار شد. دقایقی بعد ضربه کوستا با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه بایرن تقریبا بر بازی مسلط شد و به گل نیز رسید.  دقیقه 26 ضربه سر دیدنی توماس مولر توسط دروازه بان دارمشتات به کرنر فرستاده شد. 5 دقیقه بعد بواتنگ فرصت خوبی را برای گلزنی از دست داد. حملات خطرناک بایرن مونیخ تا پایان نیمه اول ادامه داشت، اما بازی با همان یک گل به پایان رسید. بایرن مونیخ در 15 دقیقه پایانی به صورت بی وقفه حملات شدیدی را بر روی دروازه تیم مهمان ترتیب داد.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم لواندوفسکی فرصت بسیار خوبی را از دست داد. در ادامه نیمه دوم نیز بایرن مونیخ تیم برتر زمین بود.چند دقیقه بعد اشتارک ضربه بازیکنان دارمشتات را به خوبی سیو کرد. دقیقه 65 دارمشتات به گل رسید، اما داور به علت آفساید گل را مردود اعلام کرد. 4 دقیقه بعد ضربه سر کوستا به شکلی نفس گیر دروازه تیم دارمشتات را با خطر مواجه کرد. بایرن اما در کل تیم برتر زمین بود و به مانند 15 دقیقه پایانی نیمه اول بازی را کاملا در دست داشت. دقیقه 80 ضربه بواتنگ از پشت محوطه جریمه از کنار تیرک سمت راست دروازه دارمشتات به بیرون رفت. دقیقه 84 سوپر سیو اشتارک بایرن مونیخ را در بازی نگه داشت. او شوت سیریگو را به زیبایی مهار کرد. دقیقه 86 وینکمن با خطای برنات درون محوطه جریمه نقش بر زمین شد و دارو نقطه پنالتی را نشان داد. آلتینتاپ پشت توپ ایستاد اما ستاره بایرن مونیخ در این دیدار، اشتارک توپ او را مهار رکرد تا بایرن مونیخ برنده بازی باشد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 20:54

بازی بدی نبود میتونست بیشتر هم گل داشته باشه برنات هم خوب بود هم بد ولی در کل برای چنین بازیهایی میتونه مفید باشه اشتارک هم که عالی بود این بازی گل کاشت امیدوارم برای سال آینده تیم را تقویت کنند وسانچز هم بهتره یک فصل قرضی تو تیم دیگه ای بازی کنه تا تجربش بره بالا بعد برگرده بایرن

سامان شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 20:59

انگیزه بازیکنا ندارن و هم قهرمان زود هنگام بایرن در این رقابت ها دلیل دوم هم دارمشتات حیف بود حذف بشه مقابل بایرن دست و پا بسته نبود به هر حال اگه بایرن مساوی یا حتی بازی رو واگذار هم میکرد چیزی از ارزش های بایرن کم نمیشد بازی با لایپزیک هم امید وارم بترک.نیم

بهترین آموزشگاه زبان کرج یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 10:11 http://siminkaraj.com

نمیدونم چرا اصلا از بازی لذت نبردم.
دارمشتات بعضی از زمان های بازی خیلی خوب بود.
اما بایرن اصلا شاداب نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد