وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچستر سیتی در تدارک ارئه پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی برای کومان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، منچستر سیتی می خواهد تابستان به صورت جدی برای جذب کینگزلی کومان وارد عمل شود.  

کینگزلی کومان وینگر جوان و آینده دار بایرن مونیخ مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است. باشگاه بایرن مونیخ چند روز قبل انتقال قرضی کومان از یوونتوس را به حالت دائمی در آورد و قراردادی تا ۲۰۲۰ با این بازیکن امضا کرد. بایرن مونیخ در مجموع برای انتقال کومان ۲۸ میلیون یورو هزینه کرد.

در هفته های اخیر و پس از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر عدم علاقه بایرن مونیخ به دائمی کردن قرارداد کومان رسانه های انگلیس از علاقه منچستر سیتی و چلسی به این بازیکن خبر دادند. اکنون و در حالی که فقط چند روز از امضا قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ سپری شده، نشریه تایمز انگلیس مدعی شده که پپ گواردیولا می خواهد شاگرد سابقش را به اتحاد بکشاند و مسئولان منچستر سیتی حاضر به پرداخت رقمی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون پوند (۴۷ تا ۵۹ میلیون یورو) هستند.

کومان در فصل جاری به دلیل مصدومیت بیشتر مقاطع نیم فصل اول را از دست داد اما در نیم فصل دوم بیشتر فرصت حضور در میدان را به دست آورده است.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 20:07

بزار عرقش خشک بشه بعد بیا پیشنهاد بده

محمد سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 21:34

بگذار امضای پای قراردادش خشک بشه بعد جناب پپ بیا بگو فلانی را میخوام ولی این رابدون ما کومان رابهت نمیدیم اگه خواستی بیا برنات را بردار برو

amirali سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 22:10

اگه اینجوری بفروشنش عالیه که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد