وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: باخت مقابل رئال مادرید بدترین لحظه حضورم در فوتبال بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرتورو ویدال می گوید که شکست مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان بدترین لحظات زندگی فوتبالی اش را رقم زده است. 

 

بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در حالی که ۲-۱ از میزبانش جلو بود پس از اخراج ویدال در دقایق پایانی، در وقت های اضافی مغلوب حریف شد و از راه یابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

ویدال در مصاحبه با نشریه La Tercera درباره بازی مقابل رئال مادرید گفت:
بازی مقابل رئال مادرید بدترین شکست دوران فوتبالم بود. من قبلا فینال این رقابت ها را هم واگذار کرده ام اما به خاطر شیوه باخت، به نظرم این بازی بدترین شکست من بود. من هنوز سال های زیادی در پیش دارم و می توانم قهرمان چمپیونزلیگ شوم. من از رویاهایم دست نخواهم کشید.

ویدال همچنین درباره فیلیپ لام و ژابی آلونسو که در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی می کنند گفت:
من از اینکه کنار لام و آلونسو بازی کردم بسیار خوشحالم. دو بازیکنی که جهان فوتبال برای همیشه آن ها را به یاد خواهد داشت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد