وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس و بازیکنان رئال به بازیکنان بایرن چه گفتند؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اتفاقات بعد از پایان بازی رئال و بایرن مونیخ همانند خود بازی بسیار پرحاشیه بود.  

پس از اینکه کاسای داور پراشتباه مجارستانی بر سوت خود دمید، سه تن از بازیکنان بایرن در صدد این بودند که خود را به اتاق داوران برسانند و مرابت انتقاد خود را به آن ها اعلام کنند.

یکی از بازیکنان رابرت لواندوفسکی بود که راموس و رونالدو را کنار خود دید و مکالمه ای بین آن ها ردو بدل شد. ان گونه که بنظر می رسد رونالدو و راموس از وی خواسته اند تا با جدایی از بایرن به رئال بیاید. آن ها گفته اند که یک جای خالی برای لوادوفسکی در رئال وجود دارد. مهاجم بایرن هم ضمن اعلام اینکه از علاقه ی باشگاه رئال و سران این تیم از خود باخبر است گفته است که زمانی خواهان پیوستن به رئال بوده است.

گفتینست بایرن با تمدید قراراداد لواندوفسکی و اعطای حقوق 12.5+2.5 میلیون یورو به وی ، او را به یکی از گران ترین بازیکنان بوندسلیگا بدل کرده است.

همچنین فلونیتنو پرز هم در صحبتی با تیگاو پنالتی اشتباه دور رفت را به هافبک اسپانیایی بایرن یادآوری کرده است و از طبیعی بودن اشتبااهات داوری در فوتبال سخن گفته است.

رافینیا دیگر بازیکن بایرن هم با در دست داشتن گوشی همراهش سعی در نشان دادن تصمیمات افتضاح داوری به داور چهارم بوده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 23:48

لوا از بایرن نمیره رونالدو هم همین کارهارا میکنه که بنزماهم میگه دوست دارم هازارد بیاد رئال اینا باهم اصلا رابطه خوبی ندارند حیف شد که داورنگذاشت لهشون کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد