وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدیر فنی بایرن مونیخ: فلسفه نقل و انتقالات بایرن با باشگاهای دیگر متفاوت است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشائیل رشکه مدیر فنی باشگاه بایرن مونیخ می گوید جذب بازیکنان با قیمت های گزاف در فلسفه این باشگاه جایی ندارد. 

 

میشائیل رشکه در مصاحبه با ال پایس عنوان کرد که آن ها در جستجوی پیدا کردن جانشین برای فیلیپ لام نیستند، بلکه می خواهند بازیکنی برای پست مدافع راست پیدا کنند. از دید رشکه بازی های خوب لام باعث شده پیدا کردن جانشین برای او سخت تر شود.
رشکه دباره سیاست های نقل و انتقالات بایرن مونیخ به ال پایس گفت:


نقل و انتقالات های بزرگ با فسلفه بایرن مونیخ همخوانی ندارد. بایرن مونیخ همیشه سرمایه گذاری خوبی برای جذب بازیکنان جدید انجام داده اما نه در حد رئال مادرید. باشگاه های بزرگ اروپا خیلی کم اقدام به فروش بازیکنان خود می کنند. تمامی بازیکنان مهم جهان در اختیار تعداد معدودی باشگاه هستند و تنها زمانی به تیم دیگری منتقل می شوند که قرارداد آن ها به اتمام برسد، همانند زلاتان ایبراهیموویچ و دنی آلوز.  سال گذشته منچستر یونایتد برای انتقال پوگبا بیش از ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کرد و انتقال هیگواین هم با نزدیک ۹۰ میلیون یورو صورت پذیرفت.

بهترین بازیکنان جهان هم اکنون در یوونتوس، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، تیم های برتر لیگ انگلیس، بایرن مونیخ، دورتموند و پاریسن ژرمن بازی می کنند.

ما یاشوا کیمیش را در حالی جذب کردیم که در بوندس لیگا دو بازی می کرد و رئال مادرید هم آسنسیو را در همچین شرایطی جذب کرد. کیمیش آن موقع بازیکن جوانی بود و ما برای او ۸،۵ میلیون یورو پرداخت کردیم. در آن زمان این پول برای چنین بازیکنی زیاد محسوب می شد اما گاهی اوقات شما باید تصمیم گیری کنید،، بعضی وقت ها باید ریسک کرد.

رشکه همچنین درباره جانشین فیلیپ لام گفت:


ما دنبال جانشین فیلیپ لام نیستیم، ما دنبال پیدا کردن یک مدافع راست هستیم. اگر لام ۱۰۰ بازی انجام داده باشد در ۹۹ بازی خوب بوده است، خیلی خوب و عالی و تنها در یک بازی خوب نبوده است، همانند مسی و رونالدو. پیدا کردن بازیکنی در سطح لام بسیار دشوار است. از نظر من دنی کارواخال بعد از لام بهترین مدافع راست جهان است.


ستارگان مصدوم بایرن در تمرین حاضر شدند.


طرفداری- همانطور که در جریان هستید، سه شنبه شب در مادرید تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو به مصاف هم خواهند رفت و در همین مورد، خبرهای زیادی در مورد مصدومین بایرن مونیخ شنیده می شد.

به گزارش مارکا، در همین راستا متس هوملس و ژروم بواتنگ دو مدافع مونیخی ها که پیش از این شرایطشان برای قرار گرفتن مقابل رئال مادرید مشخص نبود، در آخرین جلسه تمرینی بایرنی ها در سانتیاگوبرنابئو حاضر شدند و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که آن ها بتوانند برابر کهکشانی ها به میدان بروند. از سویی دیگر روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن که در بازی رفت مصدوم بود هم بخشی از بازیکنان حاضر در تمرین گروهی بودو مشخص شد که وی هم قادر به بازی کردن در مادرید خواهد بود.

شایان ذکر است با توجه به اخراج خاوی مارتینز در بازی رفت و محرومیت او، کار آنچلوتی برای ساختار دفاعی تیم مشکل خواهد بود و نیاز مبرمی به این دو مدافع خود دارد.

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:32

باختیم.تمام شد

Bayern چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:35

اون سالی که با پپ باختیم یادم نمیره تو این سایت چیکار کردین بعضی هوادارهای با شعور
حالا نوش جانتون انجلوتی
لذت ببرین

جواد چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:37

همش تقصیر ویداله
اون از بازی رفت اون از بازی برگشت که اخراج شد
البته داور هم خریدن گل رونالدو دوتاشش آفساید بود

میرو چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:39

دوستان ما به اشتباه مسلم داور و البته کیفیت برخی بازیکنان باختیم

بهمن چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:39

مشکل از ترکیب نبود

ویدال رفت و برگشت دهن بایرنو سرویس کرد

جواد چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:40

همش تقصیر ویداله
اون از بازی رفت اون از بازی برگشت که اخراج شد
البته داور هم خریدن گل رونالدو دوتاشش آفساید بود ویدال کارت قرمز حقش نبود
فقط توپو زده بود
رئال=مافیای فوتبال

مهدی چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:40

داورها دارن رسما تیمهای اسپانیایی رو بالا میبرن بایرن هم با این بازیکنا داره گند میزنه تا موقعی که سیاست بایرن در نقل و انتقلات عوض نشه تیم روی جام رو تو اروپا نمیبینه

باییییییییرررررنیییییی چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:40

بایرن فقط به داوری باخت

اخراج الکی و گل آفساید

شاهین چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:42

لا اقل پپ باز مارو تا نیمه نهایی میرسوند.درسته گل رونالدو سومش افساید بود ولی گند زدن کلا با بازیشون.دفاعمون افتضاحه.حقمونه.وقتی یه خرید درست ندارن و امثال کاستا رو میارن.روبنم دیگه بهتره فکر بازنشستگیش باشه جایی که به راحتی میتونه سانتر کنه نمیکنه دلش میخواد از همونجا همرو دریبل کنه گل بزنه .ولی به جای گل گند میزنه

باییییییییرررررنیییییی چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:42

فقط ب داوری باختیم...

شاهین چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:43

لا اقل پپ مارو نیمه نهایی میرسوند.ببینید مارسلو چجور همه بایرنیا رو محو کرد.حقمونه با این بازی گندمون

باییییییییرررررنیییییی چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:46

بابا کلا بایرن ی تیم کامل نداره..

آخه آلابا کلا ی سانتر درست نکرد

همه رو باید بفروشند. .

کل دو بازی تیاگو گند زد...

خدا مدیر فنی و رومینگ رو بکشه با بازیکن خریدنشون

Aref چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:52

اره این رشکه راس میگه واسه همینه ۴ ساله به فینال نمیرسیم .

حمید چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 01:58

این ویدال هر دفعه تمام زحمات ازبین میبره. بعد کارت اولش مشخص بود با زور میخواد کار انجام بده و احتمال اخراجش هست. تعجب میکنم مربی کارکشته ای مثل آنجلوتی اونو تعویض نکرد!!

seedosi چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 02:27

نه انجلوتی نه پپ بدرد بایرن نمیخورن تو جفت بازیا سوگولیای پپ این یادگاریای مذخرفش مثل الونسو و تیاگو و برنات گند زدن به بازی تیاگو امشب فقط توپ لو داد ریبری هم چند بار این کارو کرد واقعا تاکتیک چی بود تیم ده نفره از دفاع شروع میکرد خودشو میزاشت تو پرس نیمه اولم هی توپو میبردیم جلو هافبکامون یه سانتر نکردن تقدیم میکردیم واسه ضد حمله اونا به نظرم این تیم انجلوتی با زمان پپ هیچ تغییری نکرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد