وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: با شکست دادن رئال مادرید قهرمان اروپا می شویم؛ کیمیش و لام شباهت های زیادی دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه می گوید که در صورت عبور از سد رئال مادرید شانس خوبی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ خواهند داشت. 

 

روز چهارشنبه و از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید خواهد بود. رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می گوید که آنچلوتی با توجه به حضورش در رئال مادرید شناخت خوبی از این تیم دارد و در چند وقت اخیر این سرمربی ایتالیایی به خوبی تمامی جوانب این بازی را بررسی کرده است. رومینگه در مصاحبه با خبرگزاری Agentur آلمان پیرامون مسائل مختلف صحبت کرد و درباره بازی مقابل رئال مادرید گفت:


ما دو بازی فوق العاده در پیش داریم، و شانس رسیدن به نیمه نهایی را داریم. اگر بتوانیم مدافع عنوان قهرمانی حذف کنیم شانس قهرمانی در این رقابت ها را خواهیم داشت. کارلتو درباره بازی مقابل رئال مادرید زیاد فکر کرده است و می خواهد کماکان جلو برود. او خاطرات خوبی با این تیم دارد و در لیسبون با آن ها قهرمان اروپا شد اما نیاز نیست درباره این بازی زیاد صحبت شود. یک چهارم نهایی سختی برای ما خواهد بود. من با مربیان مختلف در بایرن مونیخ همه چیز را تجربه کرده ام.

آنچلوتی و رابطه اش با زیدان:


کارلو همیشه کارش را در آرامش کامل مدیریت می کند و درک خوبی از خود دارد. زمانی که او مورد انتقادات همه جانبه قرار می گیرد بازهم با آرامش به کارش ادامه می دهد و می گوید ما در حال حاضر در فرم خوبی قرار داریم.

من زیدان را به عنوان یک مربی به اندازه کافی نمی شناسم. او در اولین سال حضورش در رئال مادرید قهرمان اروپا شد و امسال هم دوباره در کورس قهرمانی قرار گرفته اند. زیدان دستیار آنچلوتی بوده و رابطه ای خوب و نزدیک با هم دارند.

مانوئل نویر:


او مقابل رئال مادرید می تواند بازی کند و این مهم ترین نکته است.

تونی کروس:


کروس بازیکن بسیار مهمی برای تیمش است، بازیکنی بسیار خوب. او اکنون در رئال مادرید تبدیل به بازیکنی در کلاس جهانی شده است. همکاری ما با او متاسفانه به پایان رسید چون او آخرین سال قراردادش را سپری می کرد. متاسفانه ما نتوانستیم روی پایه ها و اساس قرارداد به توافق برسیم و او به رئال مادرید منتقل شد.

انتقال زوله و رودی و نقل و انتقالات دیگر:


ما از جذب رودی و زوله راضی هستیم چون هر دو عملکردی بسیار خوب در هوفنهایم داشته اند. هر دو در تیم ملی و تیم های پایه آلمان بازی کرده اند.

تا آنجا که بحث های نقل و انتقالات به وینگرها مربوط می شود ما آرام و خونسرد هستیم. به احتمال زیاد گزینه خرید کینگزلی کومان را فعال خواهیم کرد و بدین شکل ما بازیکن خوبی برای پشتیبانی روبن خواهیم داشت. در سمت چپ ما اکنون کاستا و ریبری را داریم و هر دو ثابت کرده اند که می توانند از ابتدا بازی کنند.

جانشین برای فیلیپ لام و ژابی آلونسو:


کارلو می خواهد از کیمیش در پست لام استفاده کند، در خط هافبک ما گزینه های زیادی داریم. من قبلا گفته ام که کیمیش من را یاد جوانی های لام می اندازد. می توانم زمانی که لام برای اولین بار در اینجا بود را بیاد بیاورم، او تقریبا همسن یاشوا بود. بعد از حضوری ۲ ساله در اشتوتگارت فیلیپ به عنوان یک بازیکن ملی پوش به اینجا برگشت. یاشوا اکنون یک مرحله جلوتر است و او هم در تیم ملی بازی می کند. ما به یاشوا اعتما داریم و زمان بازی کافی به را در اختیار او قرار می دهیم.

رناتو سانچز:


باید در مورد او صبور باشیم. من همیشه گفته ام که او باید پیشرفت کند و خواهان این پیشرفت هم باشد. ما حمایتی همه جانبه از او انجام می دهیم. سرمربی تیم به او اعتماد دارد.

شایعات پیرامون جذب سرژ نبری و یولین برانت:


من نمی خواهم اسم هیچ بازیکن خاصی را بیاورم. ما بازار را نگاه می کنیم، و اگر بازار گزینه جالبی برای بایرن مونیخ داشته باشد، ما وارد مذاکره می شویم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد