وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: رئال همیشه حریف موردعلاقه من بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اوتمار هیتسفلد، سرمربی شهیر سوئیسی سابقه بارها رویارویی با رئال را در کارنامه دارد. 

 

او با دورتموند و بایرن مصاف هایی به یادماندنی با رئال مادرید داشت. از 5 مصاف با رئال در مراحل حذفی، هیتسفلد توانست در دو مرتبه تیم هایش را به دور بعد برساند. 

هیتسفلد در آستانه بازی فردای بایرن و رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به "Abendzeitung" گفت:« در مجموع 12 بار مقابل رئال قرار گرفتم که حاصل کارم 7 پیروزی بود. آماری فوق العاده و غرورانگیز. در بایرن که بودم، رئال همیشه حریف مورد علاقه من بود.

بهترین خاطره ام از رئال به سال 2001 بر می گردد که در نیمه نهایی، هر دو بازی رفت و برگشت را بردیم و به فینال رسیدیم. می دانستیم که اگر از سد رئال بگذریم، قهرمان خواهیم شد و در فینال نیز والنسیا را شکست دادیم. بازی با رئال همواره یک فینال زودرس بود.» 

بازی در برنابئو:« سال 72 با پیراهن بایرن این افتخار را داشتم تا در برنابئو بازی کنم. این ورزشگاه معبد فوتبال است و بازی در آن بسیار دشوار. من همیشه  رابطه خاص و ویژه ای با رئال مادرید داشتم و دارم.»

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد