وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توصیه ی مسی به سران بارسا: تیاگو را بازگردانید!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عملکرد فوق العاده ی هافبک اسپانیایی بایرن باعث شده تا لیونل مسی هم خواهان بازگشت وی به نیوکمپ باشد. 

 

تیاگو آلکانتارا در نخستین سال حضور گواردیلا از بارسلونا به بایرن آمد و علیرغم مصدومیت های متعدد در دو فصل اخیر به مهره ای کلیدی در تیم مونیخی بدل شده است.

عملکرد مناسب این ملی پوش باعث شد تا خبرهایی از علاقه ی سران بارسا برای بازگرداندن وی به گوش برسد و اکنون رسانه ها مدعی شده اند که لیونل مسی فوق ستاره ی ابی اناری ها هم به سران تیم توصیه کرده است که مقدمات بازگشت تیاگو را به نیوکمپ فراهم آورند.

گفته می شود مبلغ ابتدایی مد نظر سران بایرن برای مذاکره 78 میلیون پوند می باشد که سنگ بزرگی بر سر راه این انتقال قرار داده است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 03:44

خفه شووووو باااااااااااو

امیر1 سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 11:34

به هیچ عنوان نباید اجازه بدن تیاگو بره...
فعلا ترکیب عالیه.فقط یه مهاجم نوک نیاز داریم .. تمام.

حمیدرضا رضایی سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 11:58

بارسلونا اصلا ارزش بازیکناشو درک نمیکنه و پول رو به بازیکن ترجیح میده.هر چند رئال خیلی این ویژگی رو داره ولی بارسا هم داره.به عنوان نمونه من مطمئنم اگه ریبری و روبن تو بارسا و رئال بودند تا حالا فروخته بودندشون به خاطر مصدومیتاشون ولی بایرن ارزش اینا رو درک میکنه.همونجوری که از انتقال ریبری به چلسی صرف نظر کردند.تیاگو هم با اینکه مصدومیت داشت ولی باز هم از جانب باشگاه حمایت شد.وقتی خود بازیکن چنین حمایت و چنین برخوردای انسانی رو میبینه فکر نکنم تمایلی به جدایی داشته باشه.همانطوری که میبینیم بازیکنان حرفه ای بایرن،بایرن رو به هنوان اخرین باشگاه حرفه ای خودشون میدونند.مگر اینکه ضعف از خودشون نشون بدند یا خیلی پول پرست باشند.

محمد سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 17:42

تیاگو تازه جاش راتو تیم پیدا کرده وافتاده رو روال اونوقت بیاد بره بارسا او هیچوقت این کار را نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد