وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آغاز بازجویی دادستان سوئیس علیه نحوه میزبانی آلمان در جام جهانی 2006

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر اطمینان می دهد هیچ گونه خطایی در اخذ میزبانی جام جهانی 2006، انجام نداده اند. 

 

دادستان سوئیس، روز پنجشنبه در مورد اتهامات مربوط به وجود فساد در جام جهانی 2006 آلمان، از بکن باوئر بازجویی کرده است. دفتر دادستان کل سوئیس علیه اسطوره آلمان و سه نفر از سایر اعضای هیئت مدیره کمیته سازماندهی مسابقات 2006، تحقیقات را آغاز کرده است.

به گزارش میرر، در این پرونده بکن باونر به پولشویی، تقلب و اختلاس متهم شده است. مقامات سوئیسی در حال بررسی مبلغ 5.6 میلیون پوندی پرداخت شده به روبرت بوئیس دریفوس، رئیس سابق آدیداس هستند. به گفته آن ها این مبلغ توسط فدراسیون فوتبال آلمان و از طریق فیفا، در آوریل 2005 پرداخت شده است. افراد تحت بازجویی، در فدراسیون فوتبال آلمان و کمیته سازماندهی مسابقات 2006، اشخاص مهمی به حساب می آمدند و ریاست آن ها را فرانتس بکن باوئر بر عهده داشت. اما اسطوره فوتبال آلمان، ضمن تکذیب این اتهامات در مصاحبه با SID news آلمان گفت:

“امروز جلسه ای طولانی با مقاماتی از دادستان سوئیس داشتم و جواب تمام سوالات آن ها را دادم.
 

در جولای 2000، آلمان با رای 12 به 11 میزبان این جام جهانی شد در حالی که چارلی دمپسی، نماینده فدراسیون اقیانوسیه از  فشار غیرقابل تحمل آلمان برای تغییر دادن رای اش گفته است. رای وی در ابتدا انگلیس و سپس آفریقای جنوبی بود و در اینصورت رای ها 12 به 12 می شد که در آن صورت سپ بلاتر نظر نهایی را باید می داد. نظر او هم آفریقای جنوبی بود. بعد ها بکن باوئر در مصاحبه با اشپیگل اظهار داشت فدراسیون فوتبال آلمان در خصوص پرداخت پول در آوریل 2005 به فیفا اشتباه کرده است اما کامل احتمال خریده شدن رای ها را هم رد کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد