وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان 1 - 0 انگلیس؛ پیروزی با سوپرگل و خداحافظی رویایی لوکاس پودولسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های ملی آلمان و انگلستان در چارچوب یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند.  

 

این دیدار که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند برگزار شد، بازی خداحافظی لوکاس پودولسکی از تیم ملی آلمان بود. پیش از شروع بازی شاهد مراسمی برای تقدیر از پودولسکی بودیم. این دیدار که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند برگزار شد، بازی خداحافظی لوکاس پودولسکی از تیم ملی آلمان بود. پیش از شروع بازی شاهد مراسمی برای تقدیر از پودولسکی بودیم.

 

گزارش بازی

نیمه اول

یواخیم لوو و ساوت گیت تیم هایشان را با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره به میدان فرستادند. بازی در نیمه اول متعادل دنبال شد. دو تیم تقریبا مالکیت توپ برابر داشتند و هجوم های پراکنده ای که روی دروازه‌ها ترتیب داده می‌شد. دقیقه 11، لوکاس پودولسکی اولین شوت این بازی را زد که برگشت داده شد. در ادامه چند شوت بی ثمر از بازیکنان دو تیم، و یک کرنر از میهمان که راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد، دیگر صحنه های بازی در نیمه اول نه چندان جذاب این دیدار بود.

سرانجام پس از گذشت نیم ساعت از بازی اولین موقعیت جدی روی دروازه آلمان پدید آمد. دقیقه 31 روی پاس اشتباه کیمیش، آدام لالانا صاحب توپ شد، او پا به توپ وارد محوطه جریمه آلمان شد اما ضربه اش با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 41 اشتباه دیگری از کیمیش این بار منجر شد تا دله آلی در موقعیت تک به تک با تراشتگن قرار گیرد، ضربه دله آلی را دروازه بان آلمان برگشت داد تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم

اولین موقعیت بازی در این نیمه روی یک ضربه کرنر برای آلمان به دست آمد. دقیقه 48 کرنر ارسالی روی ریباند در پشت محوطه به برانت رسید، ضربه وینگر جوان آلمان ها با اختلاف کم از کناردروازه هارت به بیرون رفت.

دقیقه 53 یک ضدحمله از انگلیس با ارسال واردی برای آلی روی تیر دوم آلمان همراه شد، توپ به پای آلی نگرفت تا تراشتگن به راحتی توپ را در اختیار بگیرد. در برگشت حمله آلمان با پاس چیپ فوق العاده تونی کروس صاحب موقعیت شد، توپ در موقعیت تک به تک به پودولسکی رسید اما به مانند آلی توپ به پای پودولسکی هم نگرفت. لحظاتی بعد شوت پودولسکی با برخورد به مدافعین یک کرنر را برای آلمان به ارمغان آورد.

بازی جذاب دو تیم ادامه داشتَ،دقیقه 54 اریک دایر در محوطه جریمه آلمان صاحب توپ شد، ضربه او را تراشتگن دور کرد.

دقیقه 59 این بار انگلیس از روی ضربه کرنر موقعیت ایجاد کرد، توپ روی تیر دوم به آلی رسید، هکتور خودش را مقابل توپ قرار داد و توپ با برخورد به او راهی کرنر شد.

سرانجام دقیقه 69 قفل دروازه ها شکست. دقایقی حفظ توپ آلمان و سپس حمله سریع با محوریت کروس، کروس توپ را پشت محوطه انگلیس به شورله رساند، یک پاس تک ضربه از شورله برای پودولسکی و ضربه پای چپ مهار نشدنی پودولسکی که دور از دستان جو هارت به کنج دروازه انگلیس رفت.

دقیقه 73 ارسال بلند تراشتگن با ضربه سر پودولسکی به سانه رسید. شوت سانه در محوطه جریمه را هارت مهار کرد.

دقیقه 85 لوکاس پودولسکی جای خود را به سباستین رودی داد تا اینگونه آخرین حضور او در مستطیل سبز با پیراهن تیم ملی آلمان به پایان برسد.

پنج دقیقه پایانی بازی و سه دقیقه وقت های تلف شده نیز گلی را به همراه نداشت تا این بازی با تک گل پودولسکی به پایان برسد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 02:34

Danke poldi
خداحافظ فقط همینو میتونم بگم

محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 02:45

انگار همین دیروز بود جام جهانی 2006.واقعا چقد زود گذشت .

محمد پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 10:16

تبریک به طرفداران تیم آلمان وازهمه مهمتر خداحافظ پولدی عزیز امیدوارم درسایر مراحل زندگیت نیز موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد