وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: می خواهم در جام جهانی به میدان بروم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر با تجربه بایرن مونیخ قصد خداحافظی از بازی های ملی را ندارد. 

 

آرین روبن وینگر هلندی بایرن مونیخ قصد خداحافظی از بازی های ملی را ندارد.

این بازیکن 33 ساله همچنان می خواهد هم برای بایرن مونیخ و هم برای تیم ملی هلند بازی کند. به نقل از گل، روبن می گوید:

“از خودم می پرسیدم که باید بین تمرکز کامل بر روی بایرن مونیخ و بازی کردن در تیم ملی یکی را انتخاب کنم. با همسرم، خانواده ام و سرمربی تیم ملی هلند، دنی بلیند صحبت کردم. ولی اکنون برای مدتی است که از مصدومیت به دور هستم و به همین خاطر تصمیم گرفتم به بازی کردن در تیم ملی ادامه بدهم. می خواهم باز هم با لاله های نارنجی به جام جهانی بروم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
باقر پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 12:17

آره جام جهانی بدون تو یک چیز کم دارد ولی جون خودت مواظب باش مصدوم نشی که بایرن خیلی بهت نیاز داره

مانشافت پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 16:45

به امید خدا آلمان از عنوان قهرمانیش دفاع میکنه، اما اگه به هر دلیلی آلمان قهرمان نشه دوست دارم روبن جامو بالا ببره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد