وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: بازیکنان بایرن مونیخ و رئال مادرید در یک سطح هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی می گوید که بایرن مونیخ اکنون همانند دیگر باشگاه ها شانس کسب تمامی عناوین ممکن را دارد. 

 

روبرت لواندوفسکی در ماه های اخیر عملکردی درخشان داشته و تاکنون با زدن ۲۱ گل در بوندس لیگا و ۷ گل در لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین مهاجم های فصل بوده است. لواندوفسکی اخیرا قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد و شایعه ها پیرامون جدایی اش از این باشگاه خاتمه یافت. مهاجم لهستانی که اکنون در اردوی تیم ملی لهستان به سر می برد، در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت:


در بایرن مونیخ بازیکنان شانس کسب موفقیت های متعدد را دارند، همانند باشگاهی نظیر رئال مادرید. برای من بایرن مونیخ باشگاهی است که می خواهم در آن به تمامی عناوین و موفقیت ها برسم، و آن را در این فصل نشان داده ایم. اکنون ما شانس کسب تمامی عناوین ممکن را داریم.

بایرن مونیخ و رئال مادرید روزهای ۱۲ و ۱۸ آوریل در دور دیدار برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. لواندوفسکی درباره شناخته شده تر بودن بازیکن های رئال مادید و توجه بیشتر بین المللی به آن ها گفت:


چرا واقعا باید بازیکنان رئال مادرید شناخته شده تر باشند؟ اگر شما نگاهی به بایرن مونیخ بندازید تعداد زیادی ستاره های بین المللی می بینید.

ما شکست مقابل رئال مادرید در ۲۰۱۴ را از یاد برده ایم و تمرکز ما روی بازی های پیش رو است. یکی از بهترین مزیت های ما در این فصل آمادگی تمامی بازیکنان است.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
muller چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 18:17

مصدومیت داگلاس کاستا همش مزخرف بود همین الان در توییتر بایرن نوشته در بازی مقابل دورتموند و ریال حضور خواهد داشت
GOOD NEWS: Douglas Costa will be available for the games vs Borussia Dortmund and Real Madrid! [SKY] #FCBayern

muller چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 18:19

همه ی بازکنامون واسه بازی با ریال هستن.همونجوری که 4 سال پیش دهنه بارسا رو با تیمه کاملمون سرویس کردیم ایندفعه هم با تیمه کاملمون دهنه ریالو سرویس میکنیم.

مسعودآلمانی-رئالی چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 21:16

بایرن دروازه بان ودفاع بهتری داری ولی رئال وسط وخط حمله بهتری داره.اگه خداکنه بایرن مث همیشه باز بازی کنه رئال راحت بایرن رو حذف میکنه ولی اگه آنجلوتی بیادبست وبه قول معروف ایتالیایی بازی کنه کاررئال سخت میشه.ولی امیدوارم بایرن هجومی بازی کنه تا رئال درجواب با3یا4پاس توپ وارده دوازه نویردوست داشتنی کنه.به امیدقهرمانی رئال بزرگ ودوست داشتنی

محمد چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 22:57

بایرن بهترین تیم دنیاست اگه تیم بایک بازی دقیق وهمچنین به موقع حمله وبه موقع دفاع کند تیم به راحتی به پیروزی خواهد رسید

مانشافت پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 16:39

جوجه رئالی، این تو بمیری ازون تو بمیریا نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد