وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنامه بازی های 10 ملی پوش بایرن مونیخ در دیدار های ملی پیش رو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در این بازه از دیدارهای ملی، 10 بازیکن ملی پوش در کشور های مختلف دارد.  

این روز ها، روز های برگزاری بازی های ملی است و بازیکنان از باشگاه های خود به اردو تیم های ملی می روند. تیم بایرن مونیخ در این بازه، 10 بازیکن در تیم های ملی مختلف دارد.

به نقل از وبسایت بایرن مونیخ، مروری کرده ایم به این 10 بازیکن و بازی های تیم های ملی آن ها.

تیم ملی آلمان چهارشنبه در دورتموند به مصاف تیم ملی انگلیس می رود. کیمیش، توماس مولر و متس هوملس ملی پوشان بایرن مونیخ هستند. مانوئل نویر اما به علت مصدومیت این بازی را از دست داده است. مانشافت چند روز بعد نیز در مقدماتی جام جهانی در آذربایجان به مصاف تیم ملی این کشور می رود.

خاوی مارتینز و تیاگو آلکانتارا نیز به اردو تیم ملی اسپانیا رفتند تا در دو بازی مقابل رژیم صهیونیستی و فرانسه به میدان بروند. داوید آلابا نیز که به اردوی اتریش رفته است در دیداری حساس در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2018 به همراه کشورش مقابل مولداوی صف آرایی خواهد کرد. اتریش در جایگاه چهارم گروه خود جای دارد. اتریش 28 مارس نیز در دیداری دوستانه به مصاف فنلاند می رود.

رناتو سانچز نیز همراه با پرتغال در مقدماتی جام جهانی در دیداری سخت به مصاف تیم مجارستان خواهد رفت. فوتبال دوستان بازی نفسگیر این دو تیم در یورو 2016 را به خاطر دارند. همچنین قهرمان اروپا در دیداری دوستانه به مصاف سوئد خواهد رفت.

تیم ملی لهستان که لواندوفسکی را در ترکیب خود می بیند، در مقدماتی جام جهانی به مصاف حریف مستقیم خود مونته نگرو می رود. آرین روبن نیز به همراه هلند در دو دیدار به مصاف تیم های بلغارستان و ایتالیا خواهد رفت. دیدار با ایتالیا دوستانه است.

و در نهایت آرتورو ویدال که به اردوی تیم ملی شیلی ملحق شده است، در دو دیدار در چارچوب مقدماتی جام جهانی همراه تیم ملی کشورش به مصاف تیم های ملی آرژانتین و ونزوئلا خواهد رفت.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Mh13 چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 13:29

ول کن باو
الان همه مضدوم میشن برمیگردن
داگلاس کاستا و نویر و ...........
بدبختی شروع شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد