وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو: بهترین آرزوها را برای باستین شواین اشتایگر دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شواینی عازم شیکاگو خواهد شد و سرمربی سابقش در تیم ملی، برای او بهترین آرزوها را دارد. 

 

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان اذعان می‌کند باستین شواین اشتایگر هر کاری کرد که بتواند خودش را به ژوزه مورینیو اثبات کند.

به گزارش SkySports، هافبک 32 ساله منچستریونایتد طی انتقالی دائمی، به شیکاگو فایر پیوست و قرار است جزو 10 بازیکن پردرآمد لیگ MLS شود.

در تابستان 2015 از بایرن مونیخ به تیم لوئیس فن خال آمد اما با رفتن لوئیس، ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد شد و شواینی از لیست اصلی تیم خط خورد. شواینی رفتار حرفه‌ای خود را حفظ کرد و مورینیو به او اجازه داد تا با تیم اصلی منچستریونایتد، تمرین کند. لوو درباره شواینی گفت:

“چند هفته پیش با هم صحبتی داشتیم. گفت که در تمرینات، هر کاری کرده‌است تا توانایی‌هایش را به سرمربی ثابت کند و برای مدتی امیدوار شد‌ه‌بود . اما در نهایت فهمید که نباید در منچستریونایتد باشد. تصمیم گرفت به تیمی در شهری بزرگ برود. در شهرهای بزرگ، شواینی می‌تواند بدون سروصدا به گشت‌وگذار مشغول شود و از این موضوع، لذت می‌برد.
 

“همان‌طور که گفتم، بسیار مناسب تمرین می‌کرد و روزی یونایتدی‌ها آرزو می‌کنند که ای کاش شواینی بود و به ما کمک می‌کرد. باز‌ی‌های منچستریونایتد را دیده‌ام، آن‌ها همراه با هافبک وسط، فردی که بتواند تیم را رهبری کند و اوضاع را ترتیب دهد، بهتر نتیجه می‌گیرند. اما آمریکا قرار است به او تجربه جدیدی هدیه بدهد و بهترین آرزوها را برای باستین شواین اشتایگر دارم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد