وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رقابت بایرن مونیخ و دورتموند برای جذب مدافع آینده دار بنفیکا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ و دورتموند تلاش های خود برای جذب نسلون سمدو را آغاز کرده اند. 

 

نسلون سمدو مدافع راست باشگاه بنفیکا یکی از آینده‌دار ترین بازیکنان در این پست محسوب می شود و تیم های زیادی این بازیکن را در چند وقت اخیر زیر نظر گرفته اند. در کنار دو باشگاه سرشناس آلمانی، منچستر یونایتد هم در ماه های اخیر یکی از تیم های خواهان این بازیکن بوده است.

نشریه رکورد پرتغال مدعی شده است که سون میسلینتات استعدادیاب ارشد و مسئول استعدادیاب های باشگاه بایرن مونیخ در هفته اخیر به صورت شخصی بازی این بازیکن را از نزدیک نگاه کرده و تحت تاثیر کیفیت بازی او قرار گرفته است. بایرن مونیخ سمدو را برای جانشینی فیلیپ لام در نظر گرفته و از سویی دیگر با پا به سن گذاشتن رافینیا جذب یک بازیکن برای این پست ضروری به نظر می رسد. سمدو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دو بار مقابل دورتموند به میدان رفت و مسئولان فنی این باشگاه نیز هم اکنون به دنبال امضا قرارداد با مدافع راست تیم ملی پرتغال هستند.

سمدو در تمامی ۳۹ بازی این فصل بنفیکا در ترکیب اصلی قرار گرفته و تا ۲۰۲۱ با این باشگاه قرارداد دارد. رسانه های پرتغالی از وجود بند خروج ۸۰ میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن خبر داده اند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 10:10

بازیکن خوب وآینده داری هست امیدوارم که مسئولین تیم باقراردادی به صرفه اوراجذب کنند

محمد یحیی سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 15:03

بازیکن خوبیه ولی حیف قیمتش خیلی بالاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد