وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر بروسیا مونشن گلادباخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز در هفته بیست و پنجم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال بروسیا مونشن گلادباخ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

در نیمه اول خوب کار کردیم و نمایش خوبی ارائه دادیم. واقعا خوب بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. من از عملکردمان در 45 دقیقه نخست راضی و خشنودهستم. در نیمه دوم کار سخت تر شد اما بعد از تغییراتی که انجام دادیم اوضاع مناسب تر شد، ما به تلاشمان ادامه دادیم و در نهایت موفق به زدن گل شدیم. در نیمه دوم گلادباخ  نیز بازی بهتری انجام داد. آن ها موقعیت هایی ایجاد کردند و در ضد حملات خوب کار کردند. من انتظار چنین نمایش خوبی را از آن ها نداشتم چرا که بازی قبلی آن ها روز پنجشنبه بود. در کل از عملکرد تیمم رضایت دارم.

 

مانوئل نویر:

در نیمه اول دیدار مقابل گلادباخ فرصت های خوبی داشتیم، اما یان سومر عملکرد بسیار خوبی درون درواه گلادباخ داشت. گلادباخ تا آخرین لحظه این دیدار جنگید، اما امروز ما در کار های دفاعی بسیار قدرتمند و با ثبات کار کردیم.

 

توماس مولر:
فکر نمی کنم که فقط باید درباره من صحبت شود، چون به اندازه کافی گل به ثمر نرساندم. اکنون وقت بازی های ملی فرا رسیده و لیگ به خوبی با استفاده از این فرصت می تواند از شوکی که من با گلزنی به آن وارد کردم ریکاوری کند. نکته مهم این است که با وجود ۱۳ امتیاز اختلاف کماکان برای کسب امتیازات بیشتر تحریک می شویم. این دلیل صدرنشینی ما است. چنین اختلاف امتیازی بسیار خوب است و ما با چنین وضعیتی آشنا هستیم و می خواهیم در بازی های آینده دوباره با برد از زمین خارج شویم. از دقیقه اول بازی حریف را پرس کردیم. هفته گذشته در پایان نیمه اول ۲-۰ از فرانفکورت جلو بودیم اما عملکرد ضعیف تری نسبت به امروز داشتیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد